طرح یاور مربی طبیعت در مدارس شیراز اجرا شد

طرح یاور مربی شنبه ۳۰دی‌ماه با هدف اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور و با حضور ۲۲۵ نفر از یاور مربیان مدارس پایه ابتدایی شیراز اجرا شد.

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از ایرنا، با هدف اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و اجرایی شدن طرح شهید مرادی (هر مدرسه یک نهالستان) با جلب مشارکت حداکثری دانش‌آموزان در برنامه‌ها و فعالیت‌های مدارس، سازمان دانش‌آموزی ناحیه چهار آموزش و پرورش شهرستان شیراز طرح یاور مربی را با حضور بیش از ۲۲۵ نفر از یاور مربیان مدارس پایه ابتدایی اجرا کرد.

حجت اله مرادی مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس با اعلام این خبر گفت: با تلاش اداره آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و همکاری سازمان دانش آموزی ناحیه چهار آموزش و پرورش شهرستان شیراز، دانش‌آموزان پیشتاز مدارس دخترانه و پسرانه در مقاطع مختلف در قالب طرح یاور مربی با طرح شهید مرادی آشنا شدند.

مرادی با اشاره به ارائه آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان به منظور حفظ و حفاظت از منابع طبیعی افزود: در گام نخست این طرح دانش‌آموزان پیشتاز و یاور مربیان با حضور داوطلبانه و ثبت نام در طرح همیار طبیعت، به عنوان همیار طبیعت دانش‌آموزی به منظور حفظ و صیانت از منابع طبیعی گام برمی‌دارند.

وی ادامه داد: به منظور اجرای طرح شهید مرادی و در قالب طرح یاور مربی در مدارس بر اساس تفاهمنامه منعقد شده بین سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و وزارت آموزش و پرورش آموزشهای لازم در زمینه نحوه کاشت و نگهداری از بذر و تولید نهال ارائه و طی مراسمی جوایزی به دانش‌آموزان در کانون فرهنگی سمیه اهدا شد.

برچسب ها :
 
از   3   رای
2.62

عکس های خبر

نظرات