پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران، بدین وسیله به اطلاع مشتریان ارجمند و گرامی میرساند با توجه به استقبال گسترده اقشار مختلف جامعه از خدمات آنلاین بانک و افزایش چشمگیر تعداد مشتریان و همچنین افزایش تعداد وامهای پرداختی که در مقایسه با سایر بانکها عدد کمنظیری است، سامانههای بانک با حجم بار مضاعفی در روزهای اخیر روبهرو بوده است.علت کندی ایجاد شده در استفاده از سامانهها و همچنین اختلالهایی که در برخی از ساعات اوج تراکنشها در سامانههایی همچون همراهبانک «مهریران» رخ داده، همین مسئله بوده که ممکن است در روزهای آتی نیز تکرار شود. بانک از صبر و بردباری مشتریان سپاسگزار است.ضمن عذرخواهی از همه مشتریان وفادار خود، به اطلاع میرساند که بهطور ویژه و با هدف ارائه خدمات آنلاین گستردهتر و با کیفیتی بهتر، در حال ارتقا و بهروزرسانی سامانههای مختلف بهویژه نرمافزار همراهبانک هستیم. به زودی و ضمن برطرف شدن برخی اختلالهای ایجاد شده، شاهد ارائه خدماتی شایستهتر به همراهان بانک مهربانیها خواهیم بود.مشتریان میتوانند برای دریافت خدمات پایه بانکداری الکترونیک، از طریق نسخه جدید نتبانک https://ib.qmb.ir/netway/index اقدام کرده و برای دریافت نام کاربری و رمز عبور نتبانک، از لینک https://ib.qmb.ir/netway/userAccount/signUp استفاده کنند.همچنین مرکز ارتباط با مشتریان بانک (۰۲۱۴۳۲۲) بهصورت ۲۴ساعته و در ۷ روز هفته آماده پاسخگویی به پرسشهای مشتریان است.
عکس های خبر
پر بازدیدترین مطالب
تقدیر از بانک قرضالحسنه مهر ایران در همایش یاوران اشتغال کمیته امداد
بانک قرضالحسنه مهر ایران رضایت عمومی را جلب کرده است
سهم بانک قرضالحسنه مهر ایران از تعداد تراکنشهای پرداخت به ۷.۵ درصد رسید
تسهیل در پرداخت وام به معرفیشدگان از سوی کمیته امداد
چگونه معدل حساب را به صورت غیرحضوری دریافت کنیم
تمدید مهلت حساب وکالتی برای ثبتنام خودروهای وارداتی
حساب وکالتی نزد بانک قرضالحسنه مهر ایران برای ثبتنام خودروهای وارداتی
افتتاح ساختمان جدید شعبه لار بانک قرضالحسنه مهر ایران
دومین جشنواره «مهرپوز» بانک قرضالحسنه مهر ایران آغاز شد
وعده توخالی هالیوی به شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی