حضور شرکت تهران سیمین فر به همراه گروه مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام

شرکت تهران سیمین فر به عنوان یکی از شرکت های گروه مخابرات ایران، در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی ایران تلکام با ارائه انواع محصولات در حوزه های مخابراتی ، تولیدات فیبر و کابل های نوری و توان تحقیقاتی در بهینه سازی تجهیزات مخابراتی تولید داخل حضور می یابد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از ستاد خبری مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام، شرکت تهران سیمین فر با توان تولید در زمینه انواع سیم و کابل و دارا بودن تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی و همچنین دارای تائیدیه از سازمان تنظیم مقررات و شرکت مخابرات ایران وسابقه همکاری در بیش از ۴۷۰۰ پروژه عمرانی در شرکتهای متعدد معتبر است که با توجه به اهمیت فزاینده تولید تارهای نوری در داخل کشور و لزوم پوشش فزاینده ارتباطی کشور در پوشش فیبر نوری، به همراه گروه مخابرات در نمایشگاه امسال حضور دارد.

در بخش طراحی و مهندسی شرکت ، سفارشات مطابق با استاندارد های بین المللی طبق درخواست مشتری طراحی و در بخش کنترل کیفیت با تجهیزات دقیق و به روز ، کنترل و تست مواد اولیه سفارشات روی خط تولید و تست نهائی محصولات بطور منظم و مستمر با رعایت استاندارد های موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و استانداردهای بین المللی انجام می شود.

همچنین شرکت تهران سیمین فر به عنوان شرکت پیشرو در تولید انواع سیم و کابل های مخابراتی در راستای بالابردن سطح کیفی محصولات و همچنین رضایتمندی مشتریان خود ،اقدام به اخذ پروانه استاندارد مطابق نظام های بین المللی مخابراتی ، گواهینامه تائید کیفیت کابلهای نسوز و گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه نموده است. همچنین، مواد اولیه مصرفی تولیدات ، از بهترین منابع داخل و خارج از کشور تامین می شود.

تولیدات این شرکت در زمینه کابل فیبر نوری ، کابل های ارتباطی و مخابراتی و کابلهای برق ابزار دقیق است که همکاری های گسترده ای با حوزه ارتباطی کشور و با شرکت ها و موسسات مختلفی شرکت مخابرات ایران، ملی گاز ایران ، شهرداری تهران و شهرستان ها، مناطق مخابراتی استانها ، صنایع پتروشیمی ایران ، ادارات برق منطقه ای تهران بزرگ و استانها ،گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل ،پتروشیمی پارس ، صا ایران ، زیر ساخت امن ، نقش اول کیفیت دارد.

شرکت تهران سیمین فر دارای تجربه های بسیار موفقی در زمینه تولید محصولات کاملا منطبق با نیازهای خاص مشتریان در سالیان متوالی است، همچنین این شرکت دارای تیم کنترل کیفیت و فروش مجربی است که ضمن ارتباط با تمامی مشتریان نیازهای هرکدام از مشتریان را با دقت و سرعت ییشتری مرتفع می سازد.

شرکت تهران سیمین فر به عنوان یکی از شرکت های داخلی در تولید تجهیزات مخابراتی، پیاده سازی استانداردهای مدیریت کیفیت و کنترل مداوم محصولات توسط واحد کنترل کیفیت، با توجه به روال استاندارد به منظور برآورده شدن نیاز های مختلف مشتریان حوزه مخابرات کشور با توانایی امکان سنجی ، طراحی و تولید کابل های خاص در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات، اقتصاد دیجیتال حضور می یابد. 

برچسب ها :
 
از   1   رای
2

عکس های خبر

نظرات