نمایشگاه بین المللی تلکام ۱۴۰۲ امروز افتتاح می شود

افتتاح نمایشگاه بین المللی تلکام ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح امروز (شنبه) دوم دی‌ماه با حضور مسوولان و مدیران عالی رتبه صنعت ارتباطات و متخصصان حوزه دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال در محل نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح می‌شود تا بیش از ۱۶۰ شرکت مهندسی، تحقیق و توسعه، تولیدی و صادراتی فعال در صنعت ارتباطات توانمندی‌هایشان را به معرض نمایش بگذارند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از ستاد خبری گروه مخابرات تلکام ۱۴۰۲ ، بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال با حضور بیش از ۱۶۰ شرکت مهندسی، تحقیق و توسعه، تولیدی و صادراتی از امروز دوم دی‌ماه به مدت چهار روز در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

شرکت مخابرات ایران با رویکرد توسعه اقتصاد دیجیتال و ارائه سرویس های مخابراتی در حوزه های متنوع از جمله فناوری های نوین نظارت تصویری، خانه هوشمند و اینترنت اشیا در قالب گروه مخابرات ایران به همراه شرکت های همکار، حضور پررنگ و تاثیرگذاری در بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام خواهد داشت.

از عموم متخصصان ، صاحب نظران و علاقه مندان به حوزه مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال دعوت می شود با حضور در نمایشگاه تلکام، از تازه ترین خدمات و محصولات فناورانه شرکت های گروه مخابرات ایران بازدید به عمل آورند.

برگزاری ۱۵ پنل تخصصی و ۲۲ کارگاه در حوزه فناوری های نوین توسط اساتید دانشگاهی و متخصصان با موضوعات لبه تکنولوژی از دیگر وجوه تمایز این دوره از نمایشگاه است.

حضور بیش از ۸۰ مهمان خارجی از ۳۰ شرکت از کشورهای سوریه، عراق، ترکیه، ارمنستان، افغانستان، ترکمنستان، ازبکستان، چین و روسیه از دیگر نکات قابل توجه نمایشگاه تلکام سال جاری است. 

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات