متقاضیان برای دریافتvdsl در شیراز باید به کجا مراجعه کنند؟

شاید این سوال شما هم باشد! برای دریافت پاسخ آن مصاحبه با مهندس ایزدی مدیر مخابرات منطقه فارس را مطالعه نمائید. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، مهندس ایزدی، مدیر منطقه اظهار داشت: گسترش روزافزون سرویس های مبتنی بر فناوری اطلاعات، استفاده از بسترهای ارتباطی با سرعت و کیفیت بالا، جهت دسترسی به اینترنت را با استقبال عمومی مواجه ساخته است.

وی در پاسخ به سوال راههای دسترسی مشتریان به سرویس vdsl گفت: متقاضیان می توانند برای خرید سرویس ها با شماره تلفن ۲۰۲۰ تماس حاصل نموده و یا به نزدیک ترین مرکز مخابراتی محل سکونت خود در سراسر کشور مراجعه نموده و نسبت به ثبت درخواست سرویس VDSL اقدام کنند.

مهندس ایزدی بیان داشت: در حال حاضر کارشناسان ما با بررسی مناطقی که امکان واگذاری این سرویس وجود دارد با ارسال پیام صوتی بر روی خط تلفن ثابت به مشتریان اطلاع رسانی می کنند.

مدیر مخابرات منطقه فارس در توضیح این سرویس بیان داشت: سرویس VDSL، با نام تجاری سرینو توسط شرکت مخابرات ایران با فناوری نوینی از خانوده xDSL ارائه می شود.

وی افزود: این سرویس امکان دستیابی کاربران اینترنت خانگی به سرعت دانلود از۲۰_۷۰ (Mbps) وسرعت آپلود ۴۰– ۵ (Mbps) را براساس وضعیت خط ارتباطی، کیفیت سیم کشی داخلی ساختمان و فاصله محل قرار گرفتن مودم مشترک تا تجهیزات منصوبه در مراکز یا کافوهای مخابراتی فراهم می کند.

وی افزود: افزایش سرعت آپلود بین ۵ تا ۱۵ برابر و سرعت بالای دانلود اطلاعات، رضایتمندی گروه خاصی از کاربران، همچون کاربران شبکه های اجتماعی یا سامانه های تولید محتوا و ذخیره سازی اطلاعات در هنگام آپلود، کاربران بازی های آنلاین بواسطه Time Ping مطلوب پیام های تبادل شده و کاربران سامانه های نمایش آنلاین فیلم و سریال را موجب شده است.

برچسب ها :
 
از   3   رای
2.88

عکس های خبر

نظرات