سرویس نامبرینگ مخابرات منطقه فارس چیست

شماره گیری شماره های متعدد از یک شرکت برای مشتریان کاری سخت و دشوار است، بر همین اساس کدهای ۴ و ۵ رقمی( دورشوال) به منظور سهولت در شماره گیری به مشتریان تجاری عرضه می گردد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، این شماره های چهار یا پنج رقمی مورد نیاز متقاضیانی چون، بانک ها، موسسات مالی و اعتباری، فعالان تجاری، سازمان های دولتی و شرکت های بزرگ است که در راستای سهولت در شماره گیری و همچنین به یادسپاری آسان تر شماره ها به متقاضان واگذار می گردد.

متقاضیان این خطوط می توانند ۱۰ هزار شماره برای کد ۴ رقمی و ۱۰۰۰ شماره برای کد ۵ رقمی به عنوان خطوط داخلی خود در نظر بگیرند.

لازم به ذکر است این کدها به دو صورت کشوری و استانی امکان واگذاری دارند و به سه صورت خطوط تلفن ثابت و SIP PHONE و بر روی خطوط E1 و SIP TRUNK واگذار می گردد.

از مزایا و قابلیت های این سرویس می توان به مدیریت هم زمان چند تماس، افزایش رضایت شهروندان، سهولت در شماره گیری، به یاد سپاری راحت تر، عدم نیاز به شماره گیری پیش شماره استانی در شماره گیری کد های کشوری اشاره کرد.

شرکت های متقاضی این سرویس می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مخابرات منطقه فارس به آدرس FA.TCI.IR مراجعه نمایند.

برچسب ها :
 
از   1   رای
1

عکس های خبر

نظرات