لیموندیس شیراز از سد رعد پدافند تهران گذشت

دیدار تیم های لیموندیس شیراز و رعد پدافند هوایی تهران در هفته ششم رقابت های سوپر لیگ بسکتبال باشگاه های کشور به سود لیموندیس پایان یافت.

پایگاه خبری مطبوعات فارس در این بازی که عصر پنجشنبه در سالن دانشگاه آزاد شهر صدرا شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه ۸۳ بر ۷۱ تیم رعد پدافند را شکست داد.

تیم لیموندیس در این دیدار بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و در سه کوارتر تیم برتر میدان بود هر چند یک کوارتر را واگذار کرد.

در کوارتر اول تیم میزبان با نتیجه ۲۳ بر ۱۹ حریف خود را شکست داد تا شروع خوبی داشته باشد و در کوارتر دوم نیز تیم لیموندیس فاصله خود را با تیم رعد بیشتر کرد و موفق شد با نتیجه ۲۰ بر ۱۴ به برتری دست یابد .پ

نیمه نخست در نهایت با نتیجه ۴۳ بر ۳۳ به سود میزبان پایان تافاصله آنها به عدد ۱۰ برسد و با شروع نیمه دوم و در کوارتر سوم دو تیم بازی پایایایی انجام دادند اما بازهم تیم لیموندیس برتری خود را حفظ کرد و با نتیجه ۲۱ بر ۲۰ برنده شد.

در کوراتر چهارم تیم رعد بهتر بازی کرد و تیم لیموندیس هم که اختلاف امتیاز خود در نیمه نخست را بیشتر کرده بود در نهایت ۲۱ بر ۲۲ این کوارتر به سود رعد پایان یافت تا این بازی مهیچ در پایان با نتیجه ۸۳ بر ۷۱ به سود میزبان پایان یاید.

 

جیلان بردلی بازیکن آمریکایی تیم لیموندیس با ۲۷ امتیاز سه ریباند، یک پاس گل و کارایی ۲۵ به عنوان بهترین بازیکن این بازی معرفی شد.

این بازی با استقبال خوب تماشاگران همراه شد.

تیم لیموندیس با این بُرد و با هشت امتیاز به میانه جدول صعود کرد.

در مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان ۱۲ تیم شرکت دارند، ابتدا به صورت دوره ای با هم بازی خواهند کرد و سپس تیم های اول تا هشتم به مرحله پلی آف صعود می کنند تا تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.


برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات