شهرراز شیراز و نفت و گاز گچساران مساوی شدند

دیدار تیم های شهر راز شیراز و نفت و گاز گچساران در رقابت های فوتبال دسته یک باشگاه های کشور (جام آزادگان) با نتیجه مساوی پایان یافت. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از ایرنا، در این بازی که از هفته دهم این رقابت ها عصر پنجشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز بر گزار شد هر ۲ تیم بدون گل مساوی کردند تا میزبان ۲ امتیاز بازی خانگی را از دست بدهد.

دیدار تیم های چهارم و ششم جدول که با یک امتیاز در تعقیب یکدیگر بودند از حساسیت زیادی برخوردار بود چراکه هر کدام از این دو تیم که برنده بازی می شد می توانست جایگاه خود را در بالای جدول مستحکم کند.

تیم نفت و گاز که در رده چهارم جدول قرار داشت بازی را در نیمه نخست بهتر آغاز کرد و نشان داد که برای برد به میدان آمده است اما در ادامه، بازی متعادل تر شد و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و روی هم رفته بازی خوبی در این نیمه شاهد نبودیم.

Play


00:00
-00:39
Unmute
Settings
PIP
Enter fullscreen
Download
بهترین فرصت گل نیمه اول

در دقیقه ۳۱ بازی حسین فاضلی مهاجم تیم شهرراز در بین ۲ مدافع تیم نفت و گاز توپ را به خوبی کنترل کرد و با ضربه ای سنگین توپ را با اختلاف اندک به بیرون فرستاد تا بهترین فرصت خوب این نیمه را میزبان از دست بدهد.

در ادامه نیمه اول هم اتفاقی خاصی رخ نداد و ۲ تیم بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم باز هم تیم میهمان بازی را بهتر آغاز کرد و یکی دو فرصت هم روی دروازه تیم شهرراز ایجاد کردند که خطری دروازه این تیم را تهدید نکرد.

تیم میزبان در ادامه نیمه دوم بازی را کنترل کرد و سعی داشت از سمت چپ و راست به دروازه تیم نفت و گاز نزدیک شود که در دقیقه ۵۶ فرزان دانا مهاجم تیم میزبان خوب جایگیری نکرده بود و توپ ارسالی از سمت راست توسط مدافعان نفت و گاز دفع شد.

دروازه بان میزبان ناجی تیمش شد

دقیقه ۶۴ واکنش عالی مهرداد بشاگردی سنگربان تیم شهرراز روی ضربه سر جلیل پنهاهی توپ را از گوشه دروازه دفع کرد تا ناجی تیم میزبان شود.

در ادامه نیمه دوم تیم میزبان که داشت بهتر بازی می کرد و توپ و میدان ر ا در اختیار داشت در دقیقه ۶۹ روی ضربه از راه دور میلاد غریبی با واکنش اصغر زاده دروازه بان تیم نفت وگاز توپ به کرنر رفت.

در دقایق پایانی بازی نیز هرچند تیم شهرراز بیشتر صاحب توپ بود اما بازیکنان این تیم نتوانستند قفل دروازه میهمان را باز کنند تا این بازی بدون گل پایان یابد.

تیم شهرراز با این تساوی که حدود هزار نفر آن را از نزدیک تماشا کردند ۱۶ امتیازی شد و در همان رده ششم باقی ماند؛ نفت و گاز هم ۱۷ امتیازی شد و در جایگاه پنجم ایستاد.

در هفته دهم تیم فجر شهید سپاسی شیراز که در صدر جدول قرار دارد روزجمعه دوازدهم آبانماه در اسلام شهر تهران میهمان تیم آریو این شهر خواهد بود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات