زاگرس جنوبی کازرون مقابل فولاد هرمزگان شکست خورد

تیم تازه تاسیس زاگرس جنوبی کازرون در نخستین هفته از نوزدهمین دوره مسابقات هندبال برتر بانوان ایران مقابل تیم فولاد هرمزگان شکست خورد.

پایگاه خبری مطبوعات فارس: این بازی که روز جمعه در سالن ورزشی کازرون برگزار شد تیم میزبان در پایان با نتیجه ۲۷ بر ۲۲ مغلوب حریف هرمزگانی خود شد.

زاگرس کازرون در نیمه نخست بازی خوبی ارایه داد و حتی به برتری ۱۸ بر ۱۱ هم دست یافت اما در نیمه دوم همه چیز به سود تیم میهمان پایان یافت.

با شروع نیمه دوم این هرمزگانی بودند که برتری خود را به میزبان دیکته کردند و علاوه بر جبران هفت امتیاز نیمه نخست در پایان هم این فولاد هرمزگان بود که به برتری ۲۷ بر ۲۲ دست یافت.

بازی ضعیف میزبان در نیمه دوم

تیم میزبان در نیمه دوم بازی ضعیفی ارایه داد و تنها توانست چهار گل به ثمر برساند و به نظر می رسد نماینده فارس از نظر بدنی کم آورد که تیم حریف در این نیمه ۱۶ بار دروازه آنها را باز کرد.

نمایندگان فارس بازنده هفته نخست

همچنین در دیداری دیگر تیم شهید چمران لارستان در البرز میهمان تیم شهدای رزکان این استان بود که تازه به لیگ برتر آمده است و در پایان تیم شهید چمران بازی را باخت تا ۲ نماینده فارس در هفته نخست لیگ برتر را شکست آغاز کنند.

تیم شهدای رزکان البرز در هر نیمه تیم برتر میدان بود و در نهایت هم با نتیجه ۳۶ بر ۲۴ از سد تیم چمران لارستان گذشت.

در پایان هفته نخست مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان تیم شهدای رزکان البرز با ۲ امتیاز و تفاضل گل ۱۲ در صدر قرار گرفت و تیم‌های سنگ آهن بافق یزد و فولاد هرمزگان با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر به ترتیب دوم و سوم شدند.

تیم‌های سنگ آهن بافق یزد مدافع عنوان قهرمانی، فولاد مبارکه سپاهان، شهید چمران لارستان، نفت و گاز گچساران، سنندج، زاگرس جنوبی کازرون، فولاد هرمزگان و شهدای رزکان البرز هشت تیم حاضر در فصل جدید ۱۴۰۳-۱۴۰۲ لیگ برتر هستند.

هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان هفتم مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات