همسر بایدن باز هم به کرونا مبتلا شد

در آستانه سفر رئیس‌جمهوری آمریکا به دهلی‌نو برای شرکت در نشست گروه بیست، تست کرونای همسر بایدن مثبت اعلام شد. تست کرونای جو بایدن فعلا منفی است. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، کاخ سفید اعلام کرد که علائم جیل بایدن، همسر ۷۲ ساله رئیس‌جمهوری آمریکا، خفیف است. جیل اوت سال گذشته هم به کرونا مبتلا شده بود. جو بایدن ۸۰ ساله هم در ژوئیه ۲۰۲۲ به کرونا مبتلا شده بود.

الیزابت الکساندر، مدیر ارتباطات جیل بایدن در بیانیه‌ای گفت: تست کرونای بانوی اول آمریکا مثبت شده و او قرار است همچنان در منزلشان در دلاور بماند. بعد از مثبت شدن این تست، رئیس‌جمهوری آمریکا هم تست کرونا داد که منفی بود. با این حال او طی روزهای آتی هم با آزمایش تحت نظر می‌ماند و هر نوع علامتی بررسی می‌شود.

کاخ سفید فعلا اعلام نکرده است که آیا سفر خارجی بایدن ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد، یا خیر. با این حال، برنامه کاری بایدن که اندکی پس از اعلام این خبر منتشر شد، نشان می‌دهد که او پنج‌شنبه برای حضور در نشست گروه بیست به دهلی‌نو می‌رود. او همچنین روز یکشنبه به هانوی خواهد رفت.

جو بایدن برای ورود دوباره به کاخ سفید در سال ۲۰۲۴ تلاش می‌کند و ظاهرا سن او به عنوان یک موضوع کلیدی برای رای‌دهندگان آمریکایی مطرح است. او مسن‌ترین رئیس‌جمهوری آمریکاست که به‌دنبال دور دوم ریاست‌جمهوری است و برخی از جمهوری‌خواهان گفته‌اند که او برای اینکه چهار سال دیگر در کاخ سفید بماند، بسیار مسن است.

برچسب ها :
 
از   1   رای
1

عکس های خبر

نظرات