پیام تبریک مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به مناسبت روز خبرنگار

مهندس مجیدسلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۷مردادماه و روز خبرنگار، ضمن تبریک این روز به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه در این سازمان و کلیت جامعه رسانه ای و مطبوعاتی کشور، به ویژه صاحبان قلم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، از سخت کوشی، آگاهی رسانی و صداقت در اطلاع رسانی خبرنگاران و آگاهی دهندگان به عنوان وجدان بیدار جامعه و وقایع نگاران حق و حقیقت قدردانی کرد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، متن این پیام به شرح زیر است؛ خبرنگاران، نخبگانی هستند که که شرف خود را در گرو آگاهی رسانی و اطلاع دادن دقیق به جامعه گذاشته اند، بی شک رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات این عزیزان است .

اصحاب رسانه از دیرباز در رسالتی تکریم برانگیز، به عنوان وجدان بیدار و ذهن آگاه جامعه ، ایفاگر نقشی ماندگار وتاریخ ساز بوده اند. هفدهم مردادماه هر سال فرصتی است تا به این بهانه از زحمات اصحاب قلم قدردانی شود، وقایع نگارانی که آگاهی می دهند و صداقت، اساس و مبنای حقانیت نوشته هایشان است.

این خبرنگاران هستند که با عمل به وظایف خود می توانند برای ایجاد نشاط، همبستگی و تقویت امید، ضمن اطلاع رسانی دقیق، چراغ راهی برای خوانندگان اخبار و وقایع خود باشند. رکن اصلی در این مسیر، طبیعتا پای بندی حداکثری به حقیقت گویی و اجتناب از شایعه سازی است .

خبرنگاران می‌توانند اطلاعات صحیح را به جامعه منتقل کرده و باعث آگاهی و تعالی جامعه شوند وهمچنین، واسطه خوبی بین جامعه، حاکمیت و دولت برای رفع مشکلات باشند.

شرکت مخابرات ایران، سالهاست که با اتکا به قلم خبرنگاران صادق به تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی از وقایع شرکت پرداخته است. صاحبان قلم چه در داخل شرکت و چه در عرصه رسانه ها، مطبوعات، سایت ها و خبرگزاری های مختلف در سطح ملی و محلی، شایسته صفت آگاهی رسانی صادقانه هستند، چرا که بر اساس حقیقت نوشته و وسعت نگاه شایسته و بایسته در افکار عمومی ایجاد کرده اند.

این جانب، ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار و سپاس فراوان از همکاری های صمیمانه تمام خبرنگاران مطبوعات و رسانه های جمعی در بخش های مختلف در سراسر کشور با شرکت مخابرات ایران و اداره کل ارتباطات این شرکت و همچنین، همراهی همکاران خبرنگار و تولیدکننده محتوای رسانه ای در داخل شرکت، از خداوند منان، توفیق روزافزون را برای تمامی این عزیزان در رشد و ارتقاء صحیح اطلاعات جامعه و انتقال آگاهی های صحیح به ویژه در حوزه تعیین کننده و پیشران ارتباطات و فناوری اطلاعات آرزومندم.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات