صدور مجوز بیش از ۹۰۰ پیش دبستانی در فارس

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس، از تایید و صدور بیش از ۹۰۰ مجوز پیش دبستانی در سال جاری خبر داد.

پایگاه خبری مطبوعات فارس: مجید بذرافکن روز جمعه در این باره گفت: با تاییدیه شورای نظارت استان فارس تعداد ۹۰۰ مجوز کودکستان که تطبیق داده شده بود مجوز جدید از سازمان تعلیم و تربیت کودک دریافت کردند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس، افزود: از تعداد یک هزار و ۸۴۸ موسسه کودکستان که در فارس وجود دارد تعداد ۹۰۰ مجوز تاسیس حقیقی که به تایید شورای نظارت استان رسیده صادر شده و مابقی فرآیند گزینش ویرایش و بررسی مدارک در کارپوشه استان را طی می کند.

بذرافکن ادامه داد: در تلاش هستیم تا پایان مرداد ماه تمامی مجوز ها صادر شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه مجوزهای حقوقی توسط وزارت آموزش و پرورش صادر می‌شود اعلام کرد: تاکنون هیچ مجوز حقوقی برای استان صادر نشده و همکاران در سازمان تعلیم و تربیت در تلاش هستند تا این مجوزهای حقوقی نیز تا پایان شهریور صادر شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس گفت: برای سال تحصیلی جدید هیچ موسسی بدون داشتن مجوز تاسیس از سازمان تعلیم و تربیت کودک اجازه فعالیت ندارد.

بذرافکن افزود: در این راستا تیم ارزیابی استان و مناطق از اوایل مرداد ماه ارزیابی خود را در راستای بررسی مجوز های تاسیس، شهریه و محتوای آموزشی سال جدید آغاز خواهند کرد.

معاون اموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس، در پایان از برگزاری دوره یک ماه پیش دبستانی در تابستان برای نوآموزان بازمانده از دوره یک ساله پیش دبستانی خبر داد و افزود: این دوره‌ها از مرداد ماه به صورت مجازی و حضوری آغاز می‌شود.

برچسب ها :
 
از   1   رای
1

عکس های خبر

نظرات