اخاذ مامورنما در شیراز به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری فرد مامورنمایی که بیش از پنج میلیارد ریال از شهروندان اخاذی کرده بود، خبر داد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: سرهنگ فرج شجاعی پنجشنبه در این باره گفت: یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و اعلام کرد که فردی خود را مأمور پلیس مواد مخدر معرفی و مبلغی وجه نقد را از من اخاذی و متواری شد که بررسی موضوع در دستور پلیس قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران "کلانتری ۳۴ جام جم" با انجام اقدامات پلیسی، فرد اخاذ در یکی از محله‌های شیراز شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و در بازرسی از خودرو وی ۵۴ عدد انواع کارت عابر بانک متعلق به شهروندان، ۲ دستگاه موبایل، سه عدد کلاه به رنگ‌های مختلف، مبلغی وجه نقد، مقداری چسب و پلاک جعلی کشف شد.

فرمانده انتظامی شیراز گفت: متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد که در پوشش مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری دوستانم، حدود پنج میلیارد ریال از ۵۳ نفر اخاذی کرده‌ایم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سایر همدستان متهم ادامه دارد، اظهار کرد: اگر از شهروندان سرقت مشابهی صورت گرفته شده است جهت پیگیری به پلیس آگاهی جنوب واقع در بلوار رازی مراجعه و نسبت به شناسایی کارت بانک مسروقه خود اقدام کنند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات