پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران، با هدف آسیبشناسی عدم تکمیل فرآیند وام آنلاین توسط مشتریان، اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک لیستی از مشتریان استان البرز را (به عنوان پایلوت) که از طریق همراهبانک و پیشخوان مجازی تشکیل پرونده دادهاند استخراج کرده و از طریق واحدCRM با مشتریان تماس گرفته شد.پایش این گروه از مشتریان با هدف بهبود عملکرد استان پایلوت در شاخص وام آنلاین صورت گرفت و ۴۷۰ نفر از مشتریان استان البرز که طی بازه زمانی ابتدای اردیبهشت سال ۱۴۰۲ همه مراحل وام را بهصورت آنلاین طی کرده بودند، مورد بررسی قرار گرفتند.از مجموع ۴۰۳ نفری که پاسخگو بودند، ۷۹ درصد رضایت داشته و هیچ گونه انتقاد یا پیشنهادی در این حوزه نداشتند. ۱۰ درصد به کُندی سامانهها و خطاهای پیش آمده در زمان ثبت وام انتقاد داشتند. ۵ درصد نیز از تأخیر چند روزه در واریز وام ناراضی بودند.همچنین ۳ درصد مشتریان از پرداخت مجدد مبلغ اعتبارسنجی به دلیل عدم آشنایی به روند ثبت وام آنلاین ناراضی بودند و تقریباً ۳ درصد نیز به علت وجود نداشتن آموزش گام به گام در وبسایت بانک برای ثبت اطلاعات، معترض بودند.گفتنی است بانک قرضالحسنه مهر ایران در دولت مردمی سیزدهم و با هدف آسان کردن بیش از پیش فرآیند ارائه خدمات مختلف، پیشخوان مجازی خود را راهاندازی کرده است. افتتاح حساب آنلاین، درخواست وام آنلاین، خدمات مربوط به چک و سفته، دریافت معدل حساب، خدمات مبتنی بر کارت و بسیاری از خدمات دیگر در حال حاضر از طریق پیشخوان مجازی بانک قرضالحسنه مهر ایران قابل دریافت است.
عکس های خبر
پر بازدیدترین مطالب
اثر هنرمند نورآباد فارس به جشنواره بینالمللی عکس مقدونیه راه یافت
پنج مرکز متخلف زیر مجموعه بهزیستی فارس تعطیل شدند
ایران سهام یک کارخانه بزرگ آلمان را خرید
عربستان و چند کشور چهارشنبه را عید فطر اعلام کردند
کمیسیون اجتماعی هفته آینده تکلیف دومین روز تعطیلی آخر هفته را مشخص میکند
پرونده قضایی برای اختلاس در مجتمع بندری امام خمینی تشکیل شد
بهرام بیضایی به سرطان مبتلا شد
افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان
۵۱۰۰ نفر از کوروش کمپانی شکایت کردهاند
«سامپو» در ۳ جشنواره جهانی