پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران، با هدف آسیبشناسی عدم تکمیل فرآیند وام آنلاین توسط مشتریان، اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک لیستی از مشتریان استان البرز را (به عنوان پایلوت) که از طریق همراهبانک و پیشخوان مجازی تشکیل پرونده دادهاند استخراج کرده و از طریق واحدCRM با مشتریان تماس گرفته شد.پایش این گروه از مشتریان با هدف بهبود عملکرد استان پایلوت در شاخص وام آنلاین صورت گرفت و ۴۷۰ نفر از مشتریان استان البرز که طی بازه زمانی ابتدای اردیبهشت سال ۱۴۰۲ همه مراحل وام را بهصورت آنلاین طی کرده بودند، مورد بررسی قرار گرفتند.از مجموع ۴۰۳ نفری که پاسخگو بودند، ۷۹ درصد رضایت داشته و هیچ گونه انتقاد یا پیشنهادی در این حوزه نداشتند. ۱۰ درصد به کُندی سامانهها و خطاهای پیش آمده در زمان ثبت وام انتقاد داشتند. ۵ درصد نیز از تأخیر چند روزه در واریز وام ناراضی بودند.همچنین ۳ درصد مشتریان از پرداخت مجدد مبلغ اعتبارسنجی به دلیل عدم آشنایی به روند ثبت وام آنلاین ناراضی بودند و تقریباً ۳ درصد نیز به علت وجود نداشتن آموزش گام به گام در وبسایت بانک برای ثبت اطلاعات، معترض بودند.گفتنی است بانک قرضالحسنه مهر ایران در دولت مردمی سیزدهم و با هدف آسان کردن بیش از پیش فرآیند ارائه خدمات مختلف، پیشخوان مجازی خود را راهاندازی کرده است. افتتاح حساب آنلاین، درخواست وام آنلاین، خدمات مربوط به چک و سفته، دریافت معدل حساب، خدمات مبتنی بر کارت و بسیاری از خدمات دیگر در حال حاضر از طریق پیشخوان مجازی بانک قرضالحسنه مهر ایران قابل دریافت است.
عکس های خبر
پر بازدیدترین مطالب
بانک تمام دیجیتال قرض الحسنه بانک مهر ایران راه اندازی شد
تقدیر از بانک قرضالحسنه مهر ایران در همایش یاوران اشتغال کمیته امداد
بانک قرضالحسنه مهر ایران رضایت عمومی را جلب کرده است
سهم بانک قرضالحسنه مهر ایران از تعداد تراکنشهای پرداخت به ۷.۵ درصد رسید
تسهیل در پرداخت وام به معرفیشدگان از سوی کمیته امداد
چگونه معدل حساب را به صورت غیرحضوری دریافت کنیم
تمدید مهلت حساب وکالتی برای ثبتنام خودروهای وارداتی
حساب وکالتی نزد بانک قرضالحسنه مهر ایران برای ثبتنام خودروهای وارداتی
افتتاح ساختمان جدید شعبه لار بانک قرضالحسنه مهر ایران
دومین جشنواره «مهرپوز» بانک قرضالحسنه مهر ایران آغاز شد