هزینه کارکرد تلفن ثابت ماهانه محاسبه می شود

هزینه کارکرد تلفن ثابت ماهانه محاسبه می شود و مشترکان جهت جلوگیری از قطع تلفن خود به صورت ماهانه اقدام به پرداخت صورتحساب نمایند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، مشترکان مخابرات منطقه فارس در سراسر استان می توانند به منظور جلوگیری از قطع تلفن ، جزییات صورتحساب تلفن ثابت خود را از طریق آدرس پرتال شرکت مخابرات ایران به صورت www.tci.ir/bill ، سامانه ۲۰۰۰و شماره گیری کد #۲۰۲۰* و ثبت شماره تلفن همراه خود مشاهده و دریافت کنند.

همه مشترکین تلفن ثابت می توانند از طریق شماره گیری کد #۲۰۲۰* و ثبت شماره تلفن همراه خود، نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

بنابر این گزارش امکان ثبت شماره همراه به منظور دریافت پیامکی صورتحساب تلفن ثابت فراهم است و تمام مشتریان تلفن ثابت در سراسر استان می توانند با وارد کردن شماره تلفن همراه متعلق به خود، از سایر خدمات سامانه #۲۰۲۰* شامل پرداخت قبوض تلفن ثابت، ثبت خرابی تلفن ثابت و پیگیری آن، پیش ثبت نام اینترنت پرسرعت، خرید ترافیک اینترنت پرسرعت، استعلام مانده اعتبار اینترنت پرسرعت و شارژ کارت تلفن همگانی بهره مند شوند.

مشترکان تلفن ثابت می توانند علاو ه بر درگاه های غیرحضوری متنوع پرداخت شرکت مخابرات، شامل سامانه ۲۰۰۰، استفاده از کددستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع و همچنین ورود به صفحه اصلی وب سایت شرکت به آدرس www.tci.ir، از قابلیت یاد شده برای دریافت هرچه سریع تر قبوض تلقن ثابت به همراه جزئیات و امکان چاپ آن بهره مند شوند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات