مشتریان تجاری می توانند جهت دریافت خدمات پس از فروش با سرشماره ۲۰۱۰ تماس حاصل نمایند

سرشماره ۲۰۲۰ جهت پشتیبانی خدمات پس از فروش مشتریان باند پهن ADSL, VDSL و FTTH توسط شرکت مخابرات در نظر گرفته شده است. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: با توجه به اهمیت حفظ محرمانگی اطلاعات مشتریان و همچنین در راستای محقق شدن اهداف تجاری شرکت مخابرات ایران در زمینه ساماندهی درگاه های پشتیبانی مشتریان تجاری و خانگی سرشماره ۲۰۲۰ جهت پاسخگویی و خدمات پس از فروش به مشتریان باند پهن ADSL, VDSL) و FTTH )تعیین شده است.

مشتریان تجاری می توانند جهت دریافت خدمات پس از فروش با سرشماره ۲۰۱۰ تماس حاصل نمایند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات