مدیرکل آموزش و پرورش استان:

دولت ۱۸۰ میلیارد تومان سرانه به حساب مدارس فارس واریز کرد

مدیرکل آموزش و پروش استان فارس با بیان اینکه دولت سیزدهم اقدامات ماندگاری در این عرصه انجام داده، گفت: دولت امسال علاوه بر اجرای نظام رتبه بندی فرهنگیان، تا کنون ۱۸۰ میلیارد تومان سرانه به حساب مدارس این استان واریز کرده است.

پایگاه خبری مطبوعات فارس: محمد خلیل عسکری در گردهمایی مدیران مدارس ابتدایی شیراز بیان کرد: تزریق متمرکز سرانه از سوی وزارتخانه به مدارس در دستور کار قرار دارد و مدیران باید در چارچوب قوانین عمل کنند.
وی ادامه داد: امروز همه باید برای ایجاد امید در جامعه تلاش کنند؛ بنابراین رفتار مدیران مدارس در هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان به گونه ای باشد که مردم احساس تبعیض نکنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس با بیان اینکه نخستین برخورد مدیر و دیگر مسئولان مدرسه در ذهن والدین دانش‌آموزان ماندگار است، افزود: تکریم اولیا در هنگام ثبت نام فرزندانشان بسیار مهم است و باید در اولویت مدارس قرار گیرد.

عسکری یادآور شد: رفتارهای عملی مدیران بهترین و مهمترین نوع آموزش است و در صورتی که این رفتارها بر اساس اعتقادات و باورهای ایرانی – اسلامی ما باشد بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس به مدیران مدارس ابتدایی این استان توصیه کرد: با توجه به تک فرزندی و ۲ فرزندی بودن بیشتر خانواده‌ها، اولیا حساسیت بسیاری درباره دانش‌آموزان خود دارند که این مساله باید در شیوه برخورد و رفتار مسئولان مدرسه مورد توجه قرار گیرد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات