امروز آخرین مهلت دریافت کارت آزمون استخدامی آموزش و پرورش

بیش از ۵۳۴ هزار داوطلب فردا در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی فردا هشتم اردیبهشت ماه به رقابت می پردازند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از ایسنا، مهلت دریافت کارت شرکت در آزمون استخدامی رشته شغل آموزگار ابتدایی یا آموزگار ابتدایی و استثنایی امروز پنج شنبه هفتم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ پایان می یابد.

داوطلبان شرکت در این آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کنند و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

تعداد ۵۳۴ هزار و ۴۰۴ داوطلب برای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۴۵۴ هزار و ۹۹۳ داوطلب زن و ۷۹ هزار و ۴۱۱ نفر مرد هستند.

این آزمون صبح روز فردا جمعه ۸ اردیبهشت ماه در ۳۸۶ حوزه امتحانی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و در ۲۳۲ شهرستان در سراسر کشور برگزار خواهد شد که البته ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان محل اقامت فعلی آنها می‌باشد.

پذیرش نهایی از بین داوطلبان معرفی شده به آموزش و پرورش حداکثر سه برابر ظرفیت در سقف ظرفیت پذیرش و بر اساس اولویت انتخابی حداکثر دو کد شغل محل در مقایسه با سایر داوطلبان و با رعایت سهمیه قانونی داوطلب به تعداد یک برابر ظرفیت صورت خواهد گرفت و پذیرفته شدگان مکلفند جهت پیگیری ادامه فرآیند استخدام و گذراندن دوره مهارت آموزی به اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت و همچنین دانشگاه فرهنگیان مراجعه کنند، عدم مراجعه در مهلت تعیین شده به منزله انصراف از استخدام در آموزش و پرورش است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات