دیدار مدیر مخابرات منطقه فارس با نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی

مدیر مخابرات منطقه فارس: طرح نجما (نهضت جهادی مخابرات ایران) و توسعه فیبر نوری در دو نقطه از شهرستان فسا در دستور کار قرار دارد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، 4 اردیبهشت ماه سال جاری، دکتر فیروزی نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر مهندس ایزدی مدیر مخابرات منطقه فارس با وی دیدار و در خصوص مشکلات ارتباطی شهرستان حوزه انتخابی خود گفتگو کرد.

مهندس ایزدی ضمن تبریک سال جدید و عید سعید فطر ضمن اعلام پیام تبریک سال جدید از سوی مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به نماینده محترم بیان داشت مخابرات در حال حاضر در وضعیت نابسامانی قرار دارد و درآمد و هزینه ها با هم همخوانی ندارد و شرکت مخابرات را دچار بحران کرده است و تنها راه برون رفت از شرایط کنونی افزایش عادلانه تعرفه ها می باشد.

مدیر مخابرات منطقه فارس در ادامه به ارائه گزارش فعالیت های انجام شده در حوزه مخابرات در شهرستان فسا طی چهار سال اخیر پرداخت و اظهار داشت : در شهرستان فسا ۵ هزار تلفن ثابت و ۱۲ هزار ADSL دایر و واگذارشده است.

وی افزود: نقاطی از شهرستان که قابلیت دریافتvdsl نیز داشتند مورد بررسی قرار گرفته که بیش از ۱۲۳ پورت از این تکنولوژی نوین در فسا دایر شده است.

مدیر مخابرات منطقه فارس بیان داشت: طرح نجما (نهضت جهادی مخابرات ایران) و توسعه فیبر نوری در دو نقطه از شهرستان فسا در دستور کار قرار دارد.

مهندس ایزدی در خصوص تلفن همراه ضمن شفاف سازی حوزه فعالیت uso (خدمات اجباری دولت) و شرکت ارتباطات سیار بیان داشت: در مناطق روستایی وزارت خانه موظف به توسعه تلفن همراه است و هزینه ها را تامین می نماید و شرکت ارتباطات سیار مجری طرح است اما در فاز ۸ تلفن همراه هزینه و اجرا به عهده ی شرکت ارتباطات سیار می باشد.

در ادامه مهندس ایزدی از دکتر فیروزی بابت اجرای طرح های مخابرات و همکاری با شهرداری شهرستان فسا درخواست همکاری کرد و افزود: همکاری و حمایت نمایندگان محترم در حوزه های انتخاباتی و همچنین مجلس شورای اسلامی منجر به انجام هرچه بهتر و سریع تر طرح ها می شود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات