دیدار مدیر مخابرات منطقه فارس با نماینده مجلس شورای اسلامی

مهندس ایزدی در دیدار با رشیدی کوچی نماینده مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی: توسعهFTTH در سطح استان در قالب نجما ( نهضت جهادی مخابرات ایران) و اجرای فاز ۸ تلفن همراه از اهداف اصلی مخابرات منطقه فارس می باشد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، مهندس جلال رشیدی کوچی نماینده مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد روز شنبه مورخ 26 فروردین ماه سال جاری با حضور در دفتر مهندس ایزدی مدیر مخابرات منطقه فارس با وی دیدار و در خصوص شرکت مخابرات ایران و همچنین ارتباطی شهرستان های حوزه انتخابی خود گفت و گو کرد.

مهندس ایزدی در دیدار نوروزی خود با مهندس رشیدی کوچی ضمن اعلام پیام تبریک سال جدید از سوی مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به نماینده محترم بیان داشت: وضعیت کنونی مخابرات وضعیت نابسامانی است و درآمد و هزینه های مخابرات در وضعیت مناسبی قرار ندارد و تنها راه بیرون آمدن از شرایط کنونی و بحرانی افزایش عادلانه تعرفه ها می باشد.

مهندس ایزدی حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از شرکت مخابرات را مهم دانست و افزود: با حمایت شما بزرگواران امیدواریم مشکلات مخابرات در حوزه های مختلف بر طرف و امکان توسعه و خدمت رسانی های بیشتر به مردم شریف استان برای ما فراهم گردد.

مدیر مخابرات منطقه فارس در خصوص توسعه تلفن ثابت در شهرستان های فارس اظهار داشت: اختصاص تلفن از اهمیت ویژه ای در مخابرات فارس برخوردار است.

وی افزود: با اجرای طرح های FTTH استقبال از تلفن های ثابتی که در آن دیتا و صدا بر مبنای فیبر نوری با سرعت بالا هستند بسیار زیاد است.

مهندس ایزدی با اعلام تصویب اجرای طرح نجما در سطح استان فارس توسط شرکت مخابرات ایران بیان داشت: با اجرای طرح نجما در سطح استان، شهرستان های فارس از جمله مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد نیز از این توسعه بهره مند خواهند شد.

مدیر مخابرات منطقه فارس در توضیح خدمات انجام شده در حوزه تلفن همراه اظهار داشت: همزمان با توسعه تلفن ثابت در سطح استان شاهد اجرای فاز ۸ و uso تلفن همراه اول نیز هستیم و این منجر به بهبود کیفیت ارتباطی شهرستان های فارس می گردد.

مدیر مخابرات منطقه فارس با تاکید بر اهمیت حمایت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخاباتی جهت توسعه فیبر نوری و اجرای سریع تر و کامل تر طرح نجما اظهار داشت: با یاری خداوند متعال ، حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و با همکاری شهرداری ها این طرح ها به بهترین نحو اجرا خواهند شد.

در ادامه مهندس رشیدی کوچی نماینده مردم شریف شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده توسط مخابرات منطقه فارس در سطح استان به تشریح مشکلات ارتباطی در شهرستان های حوزه انتخابی خود پرداخت.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات