بانوی شیرازی منزل خود را در حمایت از بیماران سرطانی اهدا کرد

یک بانوی نیک اندیش شیرازی در حمایت از بیماران سرطانی، یک باب مسکونی را در خیابان خلیلی شیراز اهدا کرد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین تامین سلامت فارس، مدیرعامل این مجمع در حاشیه جلسه امضای این صلح نامه گفت: این بانوی نیک اندیش به نام فاطمه صفوی سروستانی، پس از مشورت با کارشناسان مجمع خیرین، ۶ دانگ منزل مسکونی خود به متراژ ۸۵۲ متر واقع در خیابان خلیلی شیراز را به عرصه سلامت اهدا و با خیرین این عرصه همگام شد.

علی اکبر رامجردی افزود: خیرین عرصه سلامت به ۲ شیوه املاک خود را به عرصه سلامت اهدا می کنند، گروهی از خیرین املاک خود را به شکل کامل در زمان حیات اهدا و گروهی دیگر طی تفاهمنامه ای در قالب صلح نامه عمری با تنظیم اسناد، ملک را بعد از حیات خود به عرصه سلامت واگذار می‌کنند که این بانوی نیک اندیش منزل خود را به شکل عمری اهدا کرده است.


مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس بیان کرد: این بانوی نیکوکار پیش از این نیز یک باب منزل در جوار حرم سیدعلاالدین حسین (ع) جهت دارالقرآن اهدا کرده است.

رامجردی، با اشاره به آمار اهدای ملک در استان فارس گفت: طی بیش از ۲ دهه فعالیت این مجمع تاکنون، خیرین ۴۲۶ ملک، شامل زمین و منازل مسکونی به ارزش صدها میلیارد تومان، جهت رفع نیازهای عرصه سلامت اهدا کرده اند.

وی ادامه داد: این صلح نامه طبق نیت این بانوی نیک اندیش جهت حمایت از بیماران سرطانی در جلسه ای با حضور استاندار فارس در اختیار خیریه امدادگران عاشورا که فعالیت های گسترده‌ای در حمایت از بیماران سرطانی دارند قرار گرفت.

برچسب ها :
 
از   1   رای
4

عکس های خبر

نظرات