قاتل مسافری که سال نو را برای خانواده شیرازی عزا کرده بود دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: قاتل مسافری که سال نو را برای خانواده شیرازی در این شهر به عزا تبدیل کرده بود دستگیر و روانه زندان شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: سرهنگ کاووس حبیبی شنبه دراین باره بیان کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در اولین روز از سال جاری در میدان "ابوکلام" شیراز، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی استان در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مقتول ۲۱ ساله ساکن شهرستان شیراز با سواری پژو پارس در حین رانندگی بوده که یک سواری پژو ۴۰۵ که راننده آن اهل شهرستان شهربابک از توابع استان کرمان بوده به دلیل تصادف خسارتی با یکدیگر درگیر و راننده ۴۰۵ با چاقو وی را مضروب کرده که وی به دلیل شدت جراحات وارده به قتل می‌رسد.

حبیبی ادامه داد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند مخفیگاه قاتل ۲۹ ساله را پس از دو هفته در شهرستان شهربابک شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی وی را دستگیر و به شیراز انتقال دهند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه بیان کرد که به دلیل تصادف خسارتی راننده پژو (مقتول) از خودرو پیاده و با پدرم درگیر و من عصبانی شدم و کنترل خود را از دست دادم و با چاقو وی را به قتل رساندم.

این مقام انتظامی با بیان اینکه قاتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این پلیس است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات