فوتبال لیگ دسته یک؛

فجر سپاسی شیراز سه بر صفر چوکا تالش را شکست داد و مدعی باقی ماند

تیم فجر شهید سپاسی شیراز در رقابت های فوتبال لیگ دسته یک جام آزادگان با سه گل چوکا تالش را شکست داد و همچنان به عنوان مدعی صعود به لیگ برتر باقی ماند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از ایرنا این بازی که از هفته بیست و ششم این رقابت ها عصر پنجشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، تیم میزبان با زدن سه گل بازی را به سود خود تمام کرد اما تالشی ها همچنان در قعر جدول در خطر سقوط قرار دارند.

حساسیت بازی

این دیداربرای هر ۲ تیم ازحساسیت زیادی برخوردار بود، فجریها برای مدعی ماندن و چوکا هم برای فرار از خطر سقوط بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

اولین زنگ خطر را تیم میزبان را به صدا در آورد، دقیقه ۱۳ با ضربه سنگین سعید زارع ، توپ از دست دروازه بان تیم چوکا رها شد اما دوباره توپ را جمع کرد، اگر بابایی مهاجم تیم فجر زودتر رسیده بود می توانست توپ برگشتی را تبدیل به گل کند که اینگونه نشد.

گل اول فجر، اعتراض میهمان

دقیقه ۱۸ ارسال خوب بابایی مهاجم تیم فجر توپ در بین راه به دست مدافع تیم چوکا برخورد کرد و داورنقطه پنالتی نشان داد که با اعتراض بازیکنان تیم چوکا همراه شد وپس از وقفه ۲ دقیقه ای سرانجام بازیکنان چوکا قانع شدندو احمد زنده روح هافبک دونده و بازیسازتیم فجر توپ را برخلاف جهت حرکت دروازه بان چوکا تبدیل به گل اول بازی کرد.

بازیکنان تیم چوکا که خطر را احساس کرده بودند بعد از دریافت گل، بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و در دقیقه ۲۵ بازی هم روی اشتباه مدافعان فجر می توانستند به گل برسند اما مهاجم تیم چوکا در زدن ضربه آخر دقت لازم را نداشت.

فجرسپاسی شیراز سه بر صفر چوکا تالش را شکست داد و مدعی باقی ماند
گل دوم فجر

دقیقه ۳۱ بازی در حالی که بازیکنان چوکا به دنبال جبران گل اول بازی بودند ، گل دوم هم دریافت کردند، سعید زارع بازیکن تیم فجر توپ خوبی را برای حسین مهربان ساخته و پرداخته کرد و این بازیکن هم قدر این فرصت را دانست و با یک ضربه سنگین گل دوم تیمش را به ثمررساند تا کار را برای تیم میهمان سخت تر کند.

در دقایق پایانی نیمه نخست هم فجریها صاحب ۲ فرصت شدند که یکبار ضربه سنگین بابایی با واکنش عالی مبین عشایری سنگربان تیم چوکا به کرنر فرستاد تا فجریها به گل سوم نرسند.

نیمه دوم بازیکنان تیم چوکا بهتر بازی کردند

با شروع نیمه دوم بازیکنان تیم چوکا برای جبران ۲گل خورده بازی بهتری نسبت به تیم میزبان انجام دادند و آنها با استفاده از بازی مستقیم چند فرصت را روی دروازه تیم فجر ایجاد کردند، در آن سوی میدان شاگردان مهدی رجب زاده سرمربی تیم فجر چشم به ضد حمله داشتند که چند بار نیز خطرناک ظاهر شدند و یک بار هم به گل رسیدند.

دقیقه ۵۶ بازیکنان تیم چوکا می توانستند یکی از گل های خورده را جبران کنند اما این فرصت را از دست دادند هر چند در دقیقه ۶۴ به گل رسیدند اما کمک داور آفساید اعلام کرد که با اعتراض بازیکنان میهمان همراه شد.

فجرسپاسی شیراز سه بر صفر چوکا تالش را شکست داد و مدعی باقی ماند
هواداران تیم فجر
دفع توپ سنگربان فجر و تبدیل به ضد حمله

دقیقه ۸۰ ضربه سنگین بازیکن تیم چوکا را یوسف بهزادی دروازه بان تیم فجر با مشت برگرداند و همین توپ تبدیل به ضد حمله شد اما محسن سیفی نتوانست از این فرصت استفاده کند هر چند ۱۰ دقیقه بعد گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

وقفه پنج دقیقه ای

بازیکنان تیم چوکا و به ویژه کادر فنی این تیم روی یک تصمیم داور که خطای بازیکنان این تیم را گرفته بود اعتراض کردند که با وقفه پنج دقیقه ای سرانجام به بازی برگشتند.

گل سوم فجر

دقیقه ۹۰ بر روی اشتباه مدافعان تیم چوکا توپ به محسن سیفی رسید و او با یک ضربه سنگین گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا کار برای تیم چوکا که در نیمه دوم خوب بازی کرده بود، تمام کند.

سرانجام این بازی خوب با نتیجه سه بر صفر به سود تیم فجر پایان یافت واین تیم به رده چهارم جدول صعود کرد و تیم چوکا هم یک گام دیگر به سقوط نزدیک تر شد.

از این دیدار حدود سه هزار تماشاگر، دیدن کردند

با پایان یافتن هفته بیست و ششم تیم شمس آذر قزوین با ۵۲ امتیاز همچنان صدرنشین است و با توجه به اختلاف امتیاز زیادی که با تیم دوم جدول دارد باید گفت صعودش به لیگ برتر قطعی است.

فجرسپاسی شیراز سه بر صفر چوکا تالش را شکست داد و مدعی باقی ماند
تیم فجر سپاسی
هفت تیم برای سهمیه دوم لیگ برترشانس دارند

خیبرخرم آباد و سایپا تهران با ۴۱ امتیاز دوم و سوم هستند و فجر سپاسی هم با ۳۹ امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

تیم های استقلال خوزستان، چادر ملو اردکان یزد، ون پارس اصفهان و پارس جم جنوبی هم که به ترتیب در رده پنجم تا هشتم جدول قرار دارند از شانس صعود به لیگ برتر برخوردارهستند.

تیم های خلیج فارس ماهشهر و چوکا تالش هم با قرارگرفتن درانتهای جدول در خطر سقوط به لیگ دسته دوم قرار دارند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته یکم ۱۷ تیم شرکت دارند و در پایان ۲ تیم اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و سوم در سال ۱۴۰۲ کسب خواهند کرد.

مسابقات تا ۹ فروردین ۱۴۰۲ تعطیل شد

رقابت های لیگ دسته یک تا نهم فروردین ماه ۱۴۰۲ تعطیل شد و در این روز تیم فجر شهید سپاسی شیراز میهمان تیم خلیج فارس ماهشهر است که این تیم هم در خطر سقوط قرار دارد و کار برای فجریها در ماهشهر سخت خواهد بود.

برچسب ها :
 
از   1   رای
5

عکس های خبر

نظرات