دایری بیش از۲۳ هزارتلفن ثابت درسطح استان فارس از ابتدای سال جاری

مدیرمخابرات منطقه فارس: دایری بیش از۲۴ هزارتلفن ثابت درسطح استان در طی سال جاری نشان ازفعالیت بی وقفه کارشناسان مخابرات درراستای برقراری ارتباطات فراگیر و پایداردرسطح استان دارد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، مهندس ایزدی، اظهارداشت: دایری بیش از۱۱ هزارتلفن ثابت در شیراز و بیش از ۱۲هزار تلفن ثابت در سطح شهرستانهای فارس یکی از دستاوردهای مهم مخابرات منطقه فارس درسطح استان می باشد .

وی افزود: دایری بیش از ۲۴ هزار تلفن ثابت در سطح استان نشان از فعالیت بی وقفه کارشناسان مخابرات در راستای برقراری ارتباطات فراگیر و پایداردرسطح استان دارد.

مدیرمخابرات منطقه فارس بیان کرد: باتوجه به رشد تکنولوژی و افزایش سطح انتظارات مردم شریف استان فارس از حوزه ارتباطات، دربخش تلفن ثابت از به روزترین تکنولوژی این حوزه یعنی FTTH برای برقراری ارتباط تلفن ثابت استفاده می شود، در این تکنولوژی صدا و دیتا بر روی فیبرنوری به دست مشترکان می رسد.

مهندس ایزدی دایری FTTH درسطح استان از ابتدای سال جاری را نزدیک به ۲ هزار خط عنوان نمود و اظهارداشت: بیش از۱۲۰۰ مورد از این دایری در سطح شهرستان شیراز و بیش از۵۰۰ دایری درسایرشهرستانها بوده است.

مدیرمخابرات منطقه فارس با تاکید بر اهمیت سرعت در وصل تلفن ثابت درمناطقی که امکانات وجود دارد اظهار داشت: تمام تلاش همکاران ما در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان می باشد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات