آغاز واریز مرحله دوم سود سهام‌ عدالت از روز شنبه

رئیس سازمان بورس در خصوص آخرین وضعیت واریز سهام عدالت گفت: چند شرکت تاکنون سودهای خود را واریز نکرده‌اند، اما براساس توافقات انجام شده تا فردا، سه‌شنبه قرار است سود‌ها واریز شود. پس از انجام محاسبات پرداخت‌ها از روز شنبه آغاز می‌شود و تلاش ما بر این است که تا پایان سال پرداخت سود سهام‌عدالت تکمیل شود. وی در خصوص عرضه خودرو در بورس کالا افزود: به هیچ وجه عرضه خودرو در بورس منتفی نشده است.

پایگاه خبری مطبوعات فارس: در چهارمین نشست خبری سازمان بورس با حضور مجید عشقی رئیس سازمان بورس نکاتی ارائه شد. وی در خصوص آخرین وضعیت واریز سهام عدالت گفت: سود سهام عدالت از ۳۶ شرکت‌ بورسی ۶ الی ۷ شرکت سود خود را ناقص واریز کردند و قرار است تا انتهای سه شنبه بخش قابل قبولی سود خود را واریز کنند اگر واریز شود می توانیم تا قبل از پایان سال مراحل را تکمیل کنیم امید از روز شنبه و یکشنبه واریز را داشته باشیم فردا مشخص می شود.

در مرحله قبل، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار پیش‌تر اعلام کرده بود که نیمی از سود سهام عدالت از روز چهارشنبه (۳۰ آذرماه) به صورت علی‌الحساب واریز می شود. در همین راستا در آذر ماه امسال به حساب سهامدارانی که پرتفوی سهام عدالت آنها ۵۳۲ هزار تومان است، ۶۰۰ هزار تومان و افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی دارند، یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان واریز شد. وی همچنین در مورد پرداخت مابقی سود سهام عدالت گفته بود: سازمان بورس و اوراق بهادار رایزنی‌های خود را برای دریافت تمام سود مشمولان سهام عدالت انجام خواهد داد و امیدواریم بتوانیم در اواخر اسفندماه امسال باقیمانده سود این گروه از سهامداران را از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی پرداخت کنیم.

تداوم عرضه خودرو در بورس

عشقی همچنین با بیان اینکه به هیچ وجه عرضه خودرو در بورس منتفی نشده است گفت: بلایی که سر صنعت خودروسازی آمده، دود آن به چشم مصرف کننده بود. آمادگی پذیرش عرضه خودرو در بورس کالا را داریم ولی اجبار نمی توانیم بکنیم.

 

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات