ترکیب احتمالی استقلال برای گذر از پرسپولیس

نباید انتظار داشت که پس از کسب پیروزی شیرین برابر گل گهر، تغییر چندانی در ترکیب استقلال ایجاد شود.

پایگاه خبری مطبوعات فارس: پیروزی در جدال سخت برابر فولاد، به معنای کسب سه امتیاز مهم و رسیدن به رتبه دوم جدول رده بندی است. پس از اینکه تیم ساپینتو 8 امتیاز از پرسپولیس عقب افتاده بود، حالا بهترین فرصت ممکن را به دست آورده تا با غلبه بر تیم علیرضا منصوریان، یک امتیاز هم از رقیب دیرینه پیش بیفتد.
پس از پشت سر گذاشتن محرومیت های متوالی، ساپینتو به کنار خط برگشته و دوئل او با علیمنصور نیز در نوع خود جالب توجه خواهد بود. دو سرمربی پرانرژی و فعال، که هر یک اهداف بسیار بزرگی برای این بازی دارند. در همین خصوص، نمی توان انتظار داشت که ساپینتو تغییر چندانی در ترکیب تیمش ایجاد کند و تنها گزینه محتمل، حضور رضا میرزایی در ترکیب اصلی است.
* درون دروازه استقلال تنها پستی است که انتظار تغییری در آنجا وجود ندارد. سیدحسین حسینی که هفته قبل سیو مهمی در تقابل با مرتضی تبریزی داشت، امروز نیز گلر آبی هاست.
* مرادمند از لیست این بازی خط خورده و همان گزینه های همیشگی پیش روی ساپینتو است: استفاده از زوج رافائل سیلوا و عارف غلامی. کوین یامگا نیز همچنان انتخاب نخست سرمربی پرتغالی برای سمت راست است.
* ابهام بزرگ در ترکیب استقلال، استفاده از رضا میرزایی است. بازیکنی که برابر گل گهر ستاره تیمش بود و ساپینتو باید از میان این بازیکن آماده و جعفر سلمانی، یک نفر را برای سمت چپ انتخاب کند. البته شاید سرمربی پرتغالی باز هم قصد داشته باشد از میرزایی به عنوان بازیکن ذخیره بهره بگیرد.
* روزبه چشمی توانسته است به مهره ای قابل اتکا در مرکز میدان تبدیل شود و سعید مهری نیز در کنار او انجام وظیفه می کند. آرش رضاوند هم که در بهترین روزهای دوران آمادگی خود به سر می برد، جلوتر از این نفرات بازی می کند.
* وینگرهای تیم همچنان بدون تغییر هستند. مهدی قایدی و محمد محبی انتخاب های اول ساپینتو به شمار می روند و آبی ها امیدوار هستند تا بوشهری ها در جنوب کشور، گل بکارند!
* ارسلان که در 2 دیدار برابر نساجی و ملوان گل زده بود، در بازی قبل برابر گل گهر نتوانست موفقیتش را تکرار کند ولی این بازیکن با تجربه به عنوان تک مهاجم استقلال، در پی فتح دروازه میزبان است.
ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با فولاد:
سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – کوین یامگا – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – سعید مهری – آرش رضاوند – محمد محبی – مهدی قایدی – ارسلان مطهری

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات