واگذاری بدون مزایده زمین در دومین شهرک صنعتی همجوار شیراز

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به واگذاری زمین در شهرک صنعتی برمشور شیراز گفت:واگذاری زمین در این شهرک صنعتی که دومین شهرک صنعتی در جوار کلان شهر شیراز محسوب می شود بدون مزایده در حال انجام است. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: سید مصطفی هاشمی در بازدید از این شهرک صنعتی که با همراهی سرمایه گذاران طرح بزرگ تولیدی و صنعتی انجام شد، افزود: باتوجه به درآستانه تکمیل بودن شهرک صنعتی بزرگ شیراز،تکمیل زیرساخت ها با هدف راه اندازی شهرک صنعتی برمشور در اولویت برنامه های امسال شرکت شهرکهای صنعتی فارس قرارگرفت و این شهرک صنعتی آماده واگذاری به متقاضیان شده است.

وی با بیان اینکه ۲۰۰میلیارد ریال برای تأمین زیرساخت های آب و برق اختصاص یافته است گفت: قراردادهای تأمین آب وبرق منعقد و همزمان با استقرارواحدها، این زیرساخت ها نیز تکمیل می شود.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس عنوان کرد:این شهرک صنعتی دارای ۴۷همکتار مساحت است که می تواند پاسخگوی بخشی از نیازهای سرمایه گذاران و متقاضیان زمین صنعتی در مرکز استان باشد.

هاشمی افزود: تاکنون هفت قرارداد با سرمایه گذاران در شهرک صنعتی برمشور منعقد و در مرحله ساخت و ساز قراردارند و توافقات اولیه با اتحادیه یکی از صنوف تولیدی شیراز نیز برای استقرار واحدهای این صنف در این شهرک صنعتی انجام شده و منطقه تخصصی اصناف تولیدی نیز طراحی و آماده سازی شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اضافه کرد: زیرساخت های داخل شهرک صنعتی برمشور شامل شبکه های داخلی آب،برق،گاز ،فاضلاب ،مخابرات و نیز زیرسازی و جدول گذاری انجام شده و تکمیل سایر زیرساخت ها نیز در برنامه قراردارد.
هاشمی از مهمترین ویژگی های این شهرک صنعتی را همجواری با کلان شهر شیراز و قرارگیری در محور اصلی مواصلاتی شرق شیراز،واگذاری زمین بدون مزایده ،برخورداری از شرایط معافیت مالیاتی ۷ساله واحدها،مستثنی بودن از قانون شهرداری ها و پرداخت نقدی و اقساطی حق انتفاع را از مزایای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی برمشور اعلام کرد.
در این بازدید که معاون فنی و مسئول واحد تملک اراضی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز حضور داشتند، درخصوص استقرار طرح بزرگ صنعتی در این شهرک صنعتی بحث و تبادل نظر شد.


برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات