«جوان برتر ایران زمین» در استان فارس مورد تجلیل قرار گرفت

معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس از تجلیل ۱۲ جوان برتر ملی با عنوان «جوان برتر ایران زمین» و ۳۲ جوان برتر استان فارس در حوزه های مختلف در قالب جشنواره جوانان برتر خبر داد.

پایگاه خبری  مطبوعات فارس: محمد مهدی سرفراز شکوهی، افزود: بر اساس دستورالعمل اعلامی وزارت ورزش و جوانان از دستگاههای مربوط درخواست شد که سه جوان برتر خود را به این جشنواره معرفی کنند.

وی ادامه داد: فعالیت در ۱۲ سرفصل شامل قرآن و عترت، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی، فرهنگ و هنر، بسیج ورزشکاران، حوزه های علم و فناوری، دانش بنیان و برخی حوزه های دیگر معیار و ملاک اصلی انتخاب جوان برتر بوده است.

سرفراز شکوهی ادامه داد: انتخاب هیات داوران نیز بر اساس فرآیند های مشخص شده از سوی وزارت ورزش و جوانان متشکل از مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاون جوانان، رئیس کارگروه مشارکت جوانان، مدیر کل حوزه استانداری فارس، مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی صورت گرفت که انتخاب ۱۲ فرد برگزیده جوان برتر ایران زمین را از بین تمامی اسامی ارسال شده به دبیرخانه توسط آنها انجام شده است.

دبیر ستاد تجلیل از جوانان برتر استان فارس ادامه داد: همچنین بر اساس ظرفیت های موجود در استان فارس و دیگر اسامی ارسال شده به این جشنواره تصمیم به تشکیل دبیرخانه استانی گرفتیم که از بین اسامی، ۳۲ جوان برتر استانی شامل ۱۶ نفر از دبیران سمن های فعال در حوزه های ملی و ۱۶ نفر از اسامی دریافتی از دستگاههای مربوط نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

مهدی ثابت، یکی از افراد برگزیده ملی به عنوان «جوان برتر ایران زمین» نیز در این جشنواره معرفی گردید.

مهدی ثابت به خبرنگار ایرنا گفت: ساخت مستندهای تأثیر گذار در سطح ملی در سالهای اخیر، کسب عناوین متعدد کشوری در بخش تصویربرداری رسانه ای در جشنواره‌های مختلف همانند جشنواره عمار، ابوذر و جشنواره های صدا سیما و همچنین عنوان تصویر بردار برتر رسانه ملی و دیگر فعالیت ها در حوزه رسانه از دلایل انتخاب توسط داوران جشنواره بود.


برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات