جزئیات حادثه در بخش اداری فرودگاه شیراز

خلیل عبدالهی مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: حادثه آتش‌سوزی در یک اناق اداری فرودگاه شیراز خسارت جانی نداشت و با حضور به موقع آتش‌نشانان مهار شد.

پایگاه خبری مطبوعات فارس: سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز نیز گفت: آتش سوزی طبقه دوم بخش پروازهای خارجی فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز مهار شد و محبوس شدگان نیز نجات یافتند.
هادی عیدی پور شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۱۹ و ۳۶ دقیقه دوشنبه ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱ آتش سوزی در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شیراز اعلام شد.

 

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با بیان اینکه تیم های عملیاتی از پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای تنفسی،مهار آتش سوزی و نجات به محل این حادثه اعزام شدند،افزود: پس از رسیدن آتش نشانان به محل و بررسی های لازم مشخص می شود که آتش سوزی در طبقه دوم ساختمان سه طبقه اداری فرودگاه رخ داده است که با تلاش آتش نشانان مهار شد.
وی عنوان کرد: به علت حجم زیاد دود در طبقه دوم و سوم این ساختمان سه نفر از کارکنان مسیر خروج از ساختمان را پیدا نکرده و در این محل محبوس شده بودند که با کمک آتش نشانان این سه نفر از محل خارج و به محیطی امن منتقل شدند.
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز گفت: در حال حاضر تیم های عملیاتی در حال تهویه دود در این محل هستند و این آتش سوزی با هیچ صدمه و تلفات جانی مهار شده است.
وی در پایان افزود: علت این حادثه بعد از بررسی کارشناسان اعلام خواهد شد.

 

از سوی دیگر، مدیرکل فرودگاههای استان فارس گفت: اتصال جزئی در کابل برق دبیرخانه ساختمان اداری فرودگاه شیراز منجر به ایجاد دود شد.
فخرالدین کشاورز، شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه خسارت نداشته و در حال حاضر تخلیه دود صورت گرفته است.
وی ادامه داد: هیچ خللی در فعالیت های فرودگاهی و خدمت رسانی به مسافران و پروازها وارد نشده است.


برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات