قاچاقچی ارز در فارس ۵۴ میلیارد ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: یک قاچاقچی ارز در این استان به پرداخت ۵۴ میلیارد و ۲۴۷ میلیون ریال جریمه نقدی و ضبط ارز کشف شده محکوم شد.

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی این اداره کل، غلامرضا سالاری افزود: این پرونده شامل ۶۰۰ بیسه و ۳۶ هزار ریال عمان، هزار و ۴۰۰ درهم امارات، ۲ هزار و ۸۰۰ سوم قرقیزستان و ۵۰۰ تنگه قزاقستان در شعبه دهم بدوی تعزیرات شیراز بررسی شد.
وی ادامه داد: شعبه مذکور پس از رسیدگی به پرونده با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز دانسته و متهم را به پرداخت جریمه نقدی مذکور و ضبط ارز مکشوفه محکوم کرد.

کشف و ضبط ۳۰ هزار دلار قاچاق در فرودگاه شیراز
مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس، در خصوص کشف و ضبط ۳۰ هزار و ۴۵۰ دلار قاچاق در فرودگاه شیراز هم گفت: فردی که مقادیر زیادی ارز خارجی را در البسه خود جاساز کرده و قصد خروج از کشور را داشت توسط مأموران انتظامی در فرودگاه شهید دستغیب شیراز بازداشت شد.
سالاری افزود: ارزهای کشف شده توقیف و پرونده ای نیز جهت رسیدگی به تخلف این مسافر در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.
وی، با اشاره به ممنوعیت خروج بیش از پنج هزار یورو و معادل آن از کشور ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده، تخلف فرد مذکور در قاچاق ارز محرز و شعبه رسیدگی کننده، حکم به ضبط ارزهای مکشوفه و جریمه ۶ میلیارد و ۸۲۲ میلیون ریالی متهم صادر کرد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات