۲۱۷۲ خانواده نیازمند فارس صاحبخانه شدند

۲۳ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کشور در آیینی با حضور رئیس جمهور به صورت ویدیوکنفرانس به بهره برداری رسید که از این تعداد ۲ هزار و ۱۷۲ خانه به مددجویان استان فارس تحویل شد.

پایگاه خبری مطبوعات فارس: آیین بهره برداری از ۲۳ هزار منزل مسکونی در سطح کشور که ۲ هزار و ۱۷۲ خانه آن در فارس قرار دارد با حضور رئیس جمهور و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور بصورت ویدیو کنفرانس یکشنبه ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

۲۱۷۲ خانواده نیازمند فارس صاحبخانه شدند

مدیرکل کمیته امداد استان فارس در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: این منازل مسکونی با همراهی کمیته امداد ،بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،بسیج سازندگی ، راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفین در فارس به بهره برداری رسید.
مرتضی موصلی ادامه داد: به طور میانگین اعتبار هزینه شده برای هر واحد مسکونی حدود ۲۵۰ میلیون تومان بوده است.
مدیرکل کمیته امداد استان فارس با بیان اینکه با ارزیابی صورت گرفته فارس از نظر تعداد واحدهای افتتاح شده در این مرحله در صدر قرار دارد،گفت: در مجموع این واحدها در همه شهرستان های استان پراکنده است و حدود ۷۵ درصد خانه‌های احداثی در روستاهای استان و ۲۵ درصد در شهرها است.
وی ادامه داد: برای ۱۰ هزار خانوار مددجوی کمیته امداد این استان برای تامین مسکن اقدام شده که در قالب نهضت ملی مسکن برای ۲ هزار و ۴۰۰ خانواده تخصیص پروژه نیز صورت گرفته است.
موصلی اضافه کرد: حدود ۱۴ هزار خانواده مددجویان کمیته امداد در استان فارس متقاضی مسکن هستند که تلاش داریم در سال ۱۴۰۲ شاهد بهره برداری حدود ۱۰ هزار واحد مسکونی برای این خانوارها باشیم.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات