شروع ثبت نام آمادگی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

متقاضیان استخدام در آموزش و پرورش در مقطع آموزگار ابتدایی در سراسر کشور می توانند تا پایان امروز در دوره آنلاین آمادگی آزمون آموزش و پرورش کشور ثبت نام نمایند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: صادق ستاری فرد، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی جذب ۲۸ هزار آموزگار در هشتم اردیبهشت ۱۴۰۲ خبر داد؛ ثبت نام آزمون از روز چهارشنبه دهم اسفندماه شروع و مختص جذب آموزگاران ابتدایی است و در مجموع ۲۸ هزار آموزگار دوره ابتدایی، استثنایی، عشایری و مرزی جذب خواهند شد. شرایط سنی برای شرکت در این آزمون نسبت به سال های گذشته تسهیل یافته و افراد 20 تا 40 سال می توانند در این آزمون شرکت نمایند.

با انتشار این خبر شاید یکی از مهم ترین سوالات افراد علاقمند به استخدام در آموزش و پرورش این باشد که:

” چگونه برای آزمون استخدامی آماده شویم؟”

در پاسخ به این سؤال مهم باید بدانید که آمادگی برای آزمون استخدام آموزش و پرورش در گرو توجه به مسائل و نکاتی بسیار مهم است که بدون توجه به آن ها نمی توان انتظار قبولی داشت.

شناسایی مواد و منابع درسی آزمون
بهره مندی از مشاوره متخصصان در این امور
شرکت در کلاس های آمادگی آزمون استخدامی جهت آگاهی از صفر تا صد این آزمون
آشنایی و تسلط به تکنیک ها و فنون تست زنی
و ....
بنابراین تهیه و خریداری بهترین منابع کمک آموزشی جهت یادگیری و آموزش نحوه آزمون، دانستن نحوه مصاحبه و چگونگی سوالات؛ بسیار ضروری می باشد تا بتوان با اطمینان خاطر در آزمون و مصاحبه، امتیاز مورد نیاز برای استخدام را کسب کرد.

چگونه به بهترین منابع معتبر کمک آزمون استخدامی دسترسی داشته باشیم؟

همان طور که وقتی به مسافرت به جای ناشناخته می رویم برای جلوگیری از قرارگرفتن در مسیرهای اشتباه و پرخطر به سراغ نقشه و از آن مطمئن تر به سراغ یک راه بلد میریم، در تمام مسیر و آزمون هایی که پیش رو داریم نیز برای پیروزی و موفقیت در آن آزمون بهتر است که سراغ فرد یا افرادی برویم که در این زمینه تجربه و اطلاعات کافی دارند، بنابراین باید به یک راهبر و راهنمای درست مراجعه کنیم تا با اطمینان بیشتر وارد این آزمون با فضای رقابتی سنگین شویم.

در همین راستا و برای طی کردن این مسیر دشوار، یک دوره جامع و فوق العاده عالی برای داوطلبان عزیز آماده گردیده است. در دوره آمادگی آزمون استخدامی آموزش و پرورش، از بهترین مدرسان متبحر کشور، برای آموزش منابع، چگونگی تست زنی و همچنین مشاوره و راهنمایی در رابطه با نحوه موفقیت در مصاحبه پایانی استفاده شده است تا این فضای رقابتی سنگین و سخت برای شما داوطلبان گرامی آسان و درصد قبولی شما به شدت افزایش یابد.

با ثبت نام در دوره آمادگی آزمون استخدامی چه امکانات و خدماتی دریافت می کنیم؟

کلاس های آنلاین برای تمامی منابع
مهمترین فاکتور قبولی در آزمون تسلط به منابع آزمون می باشد، با توجه به زمان محدودی که تا آزمون در اختیار دارید، شرکت در کلاس های آموزشی آنلاین که توسط برترین اساتید مجرب و خبره برگزار می گردد بهترین انتخاب می باشد.

ارائه جزوه های نکات مهم اختصاصی و تست های جامع
یکی دیگر از امتیازات این دوره، جزوات و تست هایی هستند که تحت عنوان خلاصه ای از نکات مهم درسی توسط برخی اساتید به شرکت کنندگان ارائه می شود. این امر می تواند روند مطالعه و مرور دروس و همچنین فرایند تست زنی افراد را سهولت بخشد.

برنامه ریزی درست و اصولی
از دیگر فواید شرکت در این کلاس ها می توان به برنامه ریزی اصولی کلاس های آنلاین اشاره کرد که توسط کارشناسان خبره طراحی شده است تا داوطلبان بتوانند در زمان اندک باقی مانده تا آزمون، خودشان را برای آزمون کاملا آماده کنند.

شبیه سازی اتاق مصاحبه
همان طور که می دانید بعد از قبولی در آزمون، در ارزیابی تکمیلی با شما مصاحبه خواهد شد، برای تسهیل کردن هرچه بیشتر تمام مراحل نیز اتاق مصاحبه را در یک کلاس آنلاین برای شما شبیه سازی می کنیم تا با خیال راحت و اطمینان خاطر بتوانید این مرحله را نیز با موفقیت سپری کنید.

 

آموزش تست زنی
دانستن نکات تست زنی و توانایی تست زدن از مهمترین مهارت هایی است که داوطلبان حتما باید داشته باشند، این مهارت مهم را هم توسط اساتید مجرب تست زنی به شما آموزش می دهیم.

 

آموزش مدیریت زمان
با توجه به اینکه شرکت کنندگان این آزمون بسیار زیاد و رقابت در این آزمون بسیار دشوار است و همچنین مدت زمان باقی مانده تا آزمون بسیار محدود می باشد آماده شدن هرچه سریع تر شما در این بازه زمانی کم، بسیار مهم است، بنابراین داشتن مهارت مدیریت زمان برای داوطلبان بسیار حائزه اهمیت بوده که ما در این دوره این مهارت مهم را هم به شما آموزش می دهیم.

تذکر مهم: ثبت نام در این دوره ی آموزشی صرفا برای آمادگی آزمون مذکور بوده و داوطلبان گرامی برای ثبت نام در آزمون فوق می بایست در زمان مقرر شده توسط سازمان سنجش، حتما از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند.

 

هزینه شرکت در آمادگی آزمون استخدامی، که دوره ای جامع شامل 6 خدمت فوق العاده و عالی می باشد، مبلغ 3.200.000 تومان است، اما 45 نفر اول ثبت نامی می توانند با 50% تخفیف و فقط با پرداخت مبلغ 1.600.000 تومان در این دوره ی فوق العاده ثبت نام نمایند.

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور مبنی بر شروع ثبت نام آزمون از چهارشنبه 10 اسفند، ثبت نام در دوره ی آمادگی این آزمون نیز شروع و تا پایان امروز 13 اسفند مهلت دارد.

برای استفاده از این فرصت ویژه همین حالا اینجا کلیک کنید.

 

برای ثبت نام کلیک کنید

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات