کشته شدن سربازان روس با یک سلاح جنون آمیز!

ویدئویی از لحظه ای که سربازان روسی با سلاح «اشعه مرگ» شلیک شده توسط نیرو‌های اوکراینی از بین می‌روند منتشر شده است.

پایگاه خبری مطبوعات فارس:  یک گروه از سربازان روسی توسط اوکراینی‌ها با استفاده از یک سلاح جنون آمیز «اشعه مرگ» منفجر می‌شوند. در این ویدئو، گروهی از سربازان ارتش روسیه در حال حرکت در مزرعه‌ای پر از مین‌های منفجر شده دیده می‌شوند.
به نظر می‌رسد که از اینکه قرار است که چه بلایی بر سر آن‌ها بیاید بی‌خبرند تا اینکه لحظه‌ای بعد، تعداد زیادی کشته و تعدادی دیگر به‌شدت مجروح می‌شوند.
این فیلم سربازان روسی را نشان می‌دهد که در دو گروه حرکت می‌کنند، یکی جلوتر و دیگری عقب‌تر، حداقل یک زخمی در میان آن‌ها وجود دارد. گروهی که عقب قرار دارند اولین گروهی است که توسط اوکراینی‌ها مورد اصابت قرار می‌گیرد.
سپس گروه دوم سربازان روسی مورد اصابت قرار می‌گیرند. مشخص نیست که آیا از این حمله اخیر بازمانده‌ای وجود داشته است یا خیر.
به گفته کاربران توییتر، گمان می‌رود سلاح مورد استفاده یک موشک ضد تانک اوکراینی به نام Stugna-P باشد.
این سلاح باورنکردنی می‌تواند اهداف را مشخص کند و به زره‌هایی با ضخامت ۸۰ سانتی‌متر نفوذ کند.
طی ماه‌های گذشته پس از آغاز تهاجم روسیه در ۲۴ فوریه سال گذشته، ویدئو‌های متعددی از حملات اوکراینی‌ها با یک سیستم ضد تانک قابل حمل در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، اما همه تا کنون توسط اپراتور‌های اوکراینی فیلم‌برداری شده است. به نظر می‌رسد این اولین حمله پهپادی ثبت شده با سیستم Stugna-P باشد.

برچسب ها :
 
از   1   رای
3

عکس های خبر

نظرات