جزییات شرط جدید در قرعه کشی خودرو

مدیر عملیات فروش ایران خودرو گفت: شرط داشتن حساب وکالتی، به فرایند قرعه کشی اضافه شد تا خودروهای عرضه شده به جای دلالان، به مصرف کننده واقعی برسد.

پایگاه خبری مطبوعات فارس: کیوان پناهی افزود: در طرح فروش خودرو ویژه دهه فجر, ۴ خودرو شامل پژو پارس، رانا، سورن و وانت آریسان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام این مرحله از ۱۳ بهمن ساعت ۱۴ آغاز می‌شود گفت: به متقاضیان مهلت داده شده است تا در بانک‌های هماهنگ شده (بانک‌های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات) حساب وکالتی افتتاح کنند تا بتوانند از طریق سایت‌های اینترنتی حساب وکالتی که یکی از شروط اضافه شده به ثبت نام است، را ایجاد کنند و حتی اگر در این بانک‌ها حساب هم دارند می‌توانند تغییر وضعیت به حساب وکالتی دهند.

مدیر عملیات فروش ایران خودرو گفت: مبلغی که در این دوره ثبت نام باید سپرده شود, ۹۰ میلیون تومان است که در طول ثبت نام این مبلغ در حساب مشتری تا روز قرعه کشی باقی می‌ماند. پیش بینی می‌شود ۳ روز پس از پایان ثبت نام و قرعه کشی که احتمالا ۲۵ بهمن خواهد بود، حساب مشتری آزاد و قرعه کشی برگزار شود.

پناهی افزود: پس از برگزاری قرعه کشی، فردی که برنده نشده است ساعت ۲۴ یا ۷ صبح فردای آن روز، می‌تواند مبلغ مانده در حساب خود را برداشت کند.

وی ادامه داد: جلساتی مبنی بر اینکه چگونه می‌توان خودرو را به دست مصرف کننده نهایی رساند برگزار شد؛ در نهایت این پیشنهاد از طرف وزارت صمت و خودروسازان مطرح شد که با توجه به اشکالات به وجود آمده در ثبت نام‌های اخیر و اینکه مصرف کننده واقعی نتوانست از فرصت خرید استفاده کند، شرط حساب وکالتی به قرعه کشی اضافه شود تا خودرو به جای دلالان به مصرف کننده واقعی برسد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات