آتش سوزی در مجتمع تجاری خلیج فارس شیراز مهار شد

رییس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: آتش سوزی یک فروشگاه پوشاک در طبقه همکف مجتمع تجاری خلیج فارس در شیراز قبل از گسترش به سایر نقاط این مرکز تجاری مهار شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: محمدهادی قانع روز شنبه در این باره گفت: طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۲ و ۱۱ به همراه گروه های امداد و نجات و مهار آتش امروز شنبه ۲۴ دی ماه به مجتمع تجاری خلیج فارس واقع در چهاراه ۱۵ خرداد، حرکت کردند.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز،ادامه داد: در طبقه همکف این مجتمع تجاری، یک فروشگاه پوشاک به دلیل بی احتیاطی و روشن ماندن بخاری در مجاورت لوازم قابل اشتعال دچار آتش سوزی شده و دود بسیار زیادی راهروها و طبقات مجتمع تجاری را در بر گرفته بود.
وی عنوان کرد: در زمان حضور تیم های عملیاتی به دلیل تجمع دود، کانون آتش سوزی مشخص نبود از این رو تیم های امدادی بلافاصله پس از قطع جریان برق و ایمن سازی کامل محل حادثه، به دو گروه تقسیم شدند و در مدت زمان کوتاهی ضمن تخلیه دود به کانون آتش دسترسی و مهار آتش را آغاز کردند.
قانع اضافه کرد: همزمان گروه دیگری از نیروهای آتش نشانی به دستگاه های تنفسی مجهز و به جست و جوی محبوسین احتمالی مشغول شدند که خوشبختانه هیچ یک از کارکنان در محل حضور نداشتند.
قانع گفت: آتش نشانان در کوتاهترین زمان ممکن، شعله های آتش را پیش از سرایت به اطراف مهار و کاملا خاموش کردند.
وی در پایان افزود: این آتش سوزی با عملکرد به موقع آتش نشانان حاضر در عملیات سریعا مهار و خسارت جانی در برنداشت.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات