به گزارش فصلنامه ارتباطات ، آینده علم مدیریت به تحول افراد و سازمان ها وابسته است.آینده پژوهی در سازمان ، به مدیران می آموزد که می توانند مهارت های رهبری خود را به سرعت متحول کنند تا بتوانند کسب و کارخود را با آینده پیچیده و شاید نامشخص هماهنگ سازند .آینده پژوهی نشان می دهد که حل مشکلات و موفقیت مستمر شرکت مستلزم استفاده از دانش و خلاقیت است.
امروز در دنیایی که جام جهانی فوتبال حتی با سال گذشته خود ، بسیار متفاوت برگزار می شود و فناوری های جدید در این برگزاری به کار گرفته می شود؛ اگر آینده را در نظرنگیریم و چشم به آینده نداشته باشیم ، خیلی زود از بازار رقابت خارج خواهیم شد.
جام جهانی ۲۰۲۲ ، فناوری های جدیدی را به گونه ای در خدمت گرفت که تمامی مخاطبانش از بازیگران تا داوران و حتی تماشاچیان را تحت شجاع خود قرار داد.
شرکت مخابرات ایران، در چنین دنیایی که غرق در فناوری های جدید و هر روز درحال تغییراست ، مهمترین چالش خود را باید در مدیریت کسب وکار با نگاه به آینده بداند و پیشرفت مهارت های سازمانی خود را باید در قلب دیجیتالی شدن جستجو کند .
تمرکز بر روی خلق ارزش برای مشتری و استفاده متفاوت از خلاقیت جزو اولین ها در فرآیند پژوهش و نوآوری ست که شرکت مخابرات باید بر آن تأکید و تأمل داشته باشد . امید است این شرکت با کمک نوآوری و سوار بر موج تحول از فناوری های روز دنیا در بازار آی سی تی عقب نماند و بتواند پژوهش و نوآوری در این مسیر را به خدمت گیرد تا گوی های آینده نگرای ، استفاده از فرصت های سرمایه گذاری و کسب و کارها وبازارهای جدید را از گردونه موفقیت خارج کند./مخابرات منطقه فارس
برچسب ها :