تلفن های دارای بدهی قبلی شامل مهلت پرداخت نمی شوند

صورتحساب تلفن ثابت در سراسر کشور به صورت ماهیانه تا پایان ماه صادر می گردد و آخرین مهلت پرداخت صورت حساب نیز تا ۱۵ ماه بعد می باشد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، هم استانی های محترم تلفن ثابت مستحضر باشند صورتحساب تلفن ثابت در سراسر کشور به صورت ماهیانه تا پایان ماه صادر می گردد و آخرین مهلت پرداخت صورت حساب نیز تا ۱۵ ماه بعد می باشد و تلفن های دارای بدهی های قبلی شامل مهلت پرداخت نمی گردند.

بنا بر این گزارش به عنوان مثال، صورت حساب تلفن ثابت مهر ماه در اخر ماه صادر و به صورت پیامکی به شماره همراه اعلام شده از سوی مشترک ارسال می گردد، تا ۱۵ آبان ماه مهلت پرداخت دارد. چنانچه مشترک تا پنجم آذر ماه نیز موفق به پرداخت صورتحساب نگردد تلفن مورد نظر بدهکار شناخته شده و شامل مهلت پرداخت نمی شود و در صورت عدم پرداخت طی دو دوره متوالی تلفن قطع یک طرفه خواهد شد.

شایان ذکر است، در صورتی که مکالمه مشترک طی دوره به حد مجاز تعیین از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برسد مخابرات منطقه فارس مجاز به قطع میان دوره تلفن ثابت می باشد.

با تشکر از مشتریان خوش حساب تلفن ثابت به اطلاع هم استانی های گرامی می رساند با پرداخت به موقع صورتحساب تلفن ثابت، مخابرات را در توسعه طرح های ارتباطی در سطح استان یاری نمایند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات