پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات ضمن ابراز امیدواری از رشد رضایت مشتریان برای ارتقای کیفیت خدمات و مشتری مداری بیش از گذشته توسط این شرکت قدردانی کرد .وی همچنین اقدامات صورت گرفته برای بهبود پاسخگویی به مشترکین بر اساس گزارش پروژه های بهبود شاخص های مراکز تماس در آن شرکت را نشان توجه به مشترکان مخابرات دانست .
عکس های خبر
پر بازدیدترین مطالب
اثر هنرمند نورآباد فارس به جشنواره بینالمللی عکس مقدونیه راه یافت
پنج مرکز متخلف زیر مجموعه بهزیستی فارس تعطیل شدند
ایران سهام یک کارخانه بزرگ آلمان را خرید
عربستان و چند کشور چهارشنبه را عید فطر اعلام کردند
کمیسیون اجتماعی هفته آینده تکلیف دومین روز تعطیلی آخر هفته را مشخص میکند
پرونده قضایی برای اختلاس در مجتمع بندری امام خمینی تشکیل شد
بهرام بیضایی به سرطان مبتلا شد
افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان
۵۱۰۰ نفر از کوروش کمپانی شکایت کردهاند
«سامپو» در ۳ جشنواره جهانی