پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات ضمن ابراز امیدواری از رشد رضایت مشتریان برای ارتقای کیفیت خدمات و مشتری مداری بیش از گذشته توسط این شرکت قدردانی کرد .وی همچنین اقدامات صورت گرفته برای بهبود پاسخگویی به مشترکین بر اساس گزارش پروژه های بهبود شاخص های مراکز تماس در آن شرکت را نشان توجه به مشترکان مخابرات دانست .
عکس های خبر
پر بازدیدترین مطالب
۲۰ مهر، روز حافظ شیرازی؛ پاسداشت میراث ماندگار فرهنگ و عرفان ایرانی
تسهیلات طرح نیلوفر بانک قرض الحسنه مهر ایران فعال شد
راهنمای خدمات غیرحضوری بانک قرض الحسنه مهر ایران
دیدار مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران با سرپرست نهاد ریاست جمهوری
با کیوبانک سریع و آسان، حساب باز کن
صدور هشدار زرد هواشناسی برای مناطق جنوبی فارس
اعتراف تلخ پدر به قتل همسر و دختر13ساله اش
تتلو فردا مورد عفو قرار خواهد گرفت
عراقچی وارد تونس شد
حکم قصاص قاتل الهه حسیننژاد تأیید شد