جلسه هم اندیشی تجمیع مراکز تماس ۱۱۸ در مخابرات منطقه فارس برگزار شد

جلسه هم اندیشی تجمیع مراکز تماس ۱۱۸ با هدف تبادل تجربه های مناطقی مخابراتی در شیراز برگزار شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، جلسه هم اندیشی تجمیع مراکز تماس ۱۱۸و کیفیت محصول سه شنبه 1 اذر با حضور مهندس ایزدی، مدیر مخابرات منطقه فارس، مهندس ترابی، مدیر کل ارزیابی و پایش محصولات شرکت مخابرات ایران و معاونین و روسای حوزه های تجاری مناطق گیلان، مازندران، ایلام، سمنان، کرمانشاه و همدان به میزبانی مخابرات منطقه فارس در شیراز برگزار شد.

مدیرمخابرات منطقه فارس ضمن عرض خوش آمد گویی گفت: نقطه عطف برگزاری این جلسه تبادل اطلاعات و استفاده از تجربیات همکاران در مجموعه مخابرات ایران و سایر استان ها می باشد.

مهندس ایزدی در ادامه بیان کرد: شرکت مخابرات ایران بر روی دو حوزه تجاری تأکید دارد که یکی از آنها بهره مندی از پتانسیل های مراکز ۱۱۸ با استفاده از ایده های نو همچون ثبت تلفن همراه واحد های تجاری می باشد.

وی همچنین اظهار داشت: کیفیت خدمات و محصولات از دیگر موارد دارای اهمیت مخابرات ایران است که مناطق مخابراتی می بایست تمام موارد را هماهنگ با ستاد پیش ببرند.

در ادامه جلسه مدیرکل ارزیابی پایش شرکت مخابرات ایران ضمن تقدیر از مخابرات منطقه فارس بعنوان استان پیشرو در پروژه های مرکز ۱۱۸ گفت: دیدارهای حضوری در جلسه ها بعد از گذشت دوران کرونا علاوه بر شناخت بیشتر دست اندرکاران اثر بخش تر می باشد.

مهندس ترابی ضمن اشاره به چالش های داخلی مرکز تماس ۱۱۸ اعلام کرد: متاسفانه دیدگاه کارکنان نسبت به کارکردن و پاسخگویی در مراکز تماس ۱۱۸ به مانند تبعیدگاه بود که با تصمیم های گرفته شده در حوزه معاونت تجاری و مهندس سلطانی مدیرعامل مخابرات ایران و تلاش همکاران به مرحله ای رسیده ایم که خروجی پروژه های ۱۱۸ مورد تشویق قرار می گیرد.

وی افزود: تجمیع پایگاه داده مراکز ۱۱۸، تعریف عناوین شغلی به صورت یکپارچه، آزاد سازی پرسنل متخصص با مدارک کامپیوتر و حسابداری و به کار گیری آنها در سایر قسمت های سازمان و ثبت مشاغل جدید، آموزش به پاسخگویان، تربیت مربی های خبره و به طور کل بهره مندی از تمام توان داخلی شرکت و بالفعل کردن ظرفیت های بالقوه موجود در فازهای اول و دوم پروزه تجمیع مراکز ۱۱۸ انجام شده و به زودی وارد فاز سوم خواهیم شد.

مهندس ترابی اظهار داشت: تشکیل کمیته محصولات و خدمات از موارد بسیار مهم در شرکت مخابرات ایران می باشد که از خروجی های آن نگاه تجاری به مطالب و رسیدن به درک مشترک در همه مناطق مخابراتی و همچنین هماهنگی تمام بخش های مخابرات اعم از فنی و غیرفنی برای ارائه محصولات با کیفیت است.

در ادامه جلسه معاونین، مدیران و روسای حوزه تجاری مناطق مخابراتی به تبادل اطلاعات و تجربه پرداختند.

برچسب ها :
 
از   2   رای
3

عکس های خبر

نظرات