اهدای ۱۵۰ بسته نوشت افزار به فرزندان زندانیان شیراز

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز گفت:با هدف حمایت از فرزندان زندانیان که در مقاطع مختلف تحصیلی درس می خوانند ۱۵۰ بسته نوشت افزار به ارزش ۱۰۰میلیون ریال بین دانش آموزان خانواده زندانیان توزیع شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: محمود قربانی روز دوشنبه با بیان اینکه مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است افزود: از دیگر اقدامات این مرکز، توزیع ۹۰۰ دست پوشاک زمستانه به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال بین مددجویان زیرپوشش است و علاوه بر خانواده های زندانیان، یک هزار بسته بهداشتی نیز بین زندانیان اندرزگاه نسوان توزیع شده است.

قربانی یادآور شد: ماهیانه نیز با همت خیرین و درآمدهای انجمن، در مجموع مبلغ ۲میلیارد و ۱۸۴ میلیون ریال مستمری به حساب همه خانواده های زیرپوشش این مرکز پرداخت می شود و در صورت حمایت های خیرین این مبلغ افزایش می یابد.

وی تأکید کرد: هدف ما در انجمن پرداخت مستمری به خانواده ها نیست هدف ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای این خانواده ها می باشد و تا زمانی که شغل مناسبی نداشته باشند ماهیانه مستمری به آنان پرداخت می شود.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز اظهار کرد: موسسه آموزشی امیدفردا آمادگی خود را برای آموزش و فراهم کردن زمینه اشتغال خانواده زندانیان جویای کار اعلام کرده است که پس از آموزش بتوانند آنان را به بازار کار معرفی کنند.

برچسب ها :
 
از   1   رای
5

عکس های خبر

نظرات