پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، وی افزود: در سال ۹۹ ، یک میلیون و چهارصد هزارADSL دایر شد که رشد درآمدی ۱۷ درصدی را به دنبال داشت در حالی که در سال ۱۴۰۱ ، علی رغم عدم افزایش تعداد واگذاری ، با افزایش کیفیت و سرعت اینترنت و افزایش مصرف، رشد درآمدی ۲۸ درصدی حاصل شده است.
دکتر زارعیان گفت : این موضوع با تغییر سبد مشتریان کم صرفه و افزایش مصرف ایجاد شده است و با مدیریت آرپوی مشتریان به این مهم واقف شده ایم.
دکتر زارعیان با تشریح اقدامات ۱۱۸ خاطرنشان کرد: یکپارچه سازی شیفت شب در ۲۳ استان با استان های، افزایش تعداد و هزینه ثبت مشاغل و ایجاد طرح جدیدی به عنوان ثبت شماره همراه ، موجب سوددهی بخش ۱۱۸، علی رغم کاهش نیروی انسانی آن شده است.
وی افزود: برنامه های دیگری در دست تهیه و بررسی است تا روند سوددهی شرکت با فعالیت های خدمات ارزش افزوده و خدمات دیجیتال افزایش یابد.
برچسب ها :