انتصابات جدید در مخابرات منطقه فارس

مهندس ایزدی، مدیر مخابرات منطقه فارس با صدور احکام جداگانه ای مسعود رحمانی را به سمت رئیس اداره کارگزینی و مهندس سمانه ا براهیمی را به سمت رئیس اداره برنامه ریزی و کنترل برنامه ها منصوب نمود. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، این مراسم معارفه، با حضور مهندس ایزدی، مدیر مخابرات منطقه فارس، مدیران و پرسنل حوزه مربوطه، روز سه شنبه 24 آبانماه در سالن ویدئو کنفرانس برگزار گردید.

مهندس ایزدی در ابتدای جلسه ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در مخابرات منطقه فارس، اظهار داشت: جلسات تودیع و معارفه همواره یادآوری از عملکرد خوب مدیران پیشین و انتظارات و توقعات پیش رو می باشد.

وی افزود: حوزه کارگزینی دارای حساسیت و ارتباط مستمر با همکاران می باشد و همین دلایل کار در این حوزه را متفاوت و البته سخت می کند که البته با توجه به ویژگی اخلاقی که در مهندس رحمانی وجود دارد می شود و ارتباط با همکاران قطعا با بهترین نحو انجام خواهد شد.

مهندس ایزدی ضمن تاکید بر اهمیت کار در اداره برنامه ریزی و کنترل برنامه ها اظهار داشت: از حساسیت های این حوزه مشخص نمودن راهبرد و اجرای تعهدات تعیین شده از سوی شرکت مخابرات ایران می باشد که انتظار می رود با تداوم همکاری های کارکنان با رئیس جدید به بهترین شکل ممکن ادامه یابد.

مهندس ایزدی ضمن تشریح و توضیح عملکرد روسای انتصابی، اظهار داشت: هر یک از ادارات مخابرات دارای ویژگی های منحصر به فرد و کار فراوان است و تنها با عشق و علاقه و تعهد می توان از پس حجم کار موجود برآمد و از نفرات انتخاب شده انتظاری جز این نیست که تمام تلاش خود را در جهت پیشبرد اهداف شرکت مخابرات ایران و رساندن مخابرات منطقه فارس به جایگاه شایسته خود بکارگیرند .

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات