زمین پروژه هشت هزار واحدی نهضت ملی مسکن در شیراز تامین شد

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: زمین مورد نیاز برای یک پروژه هشت هزار واحدی از طرح نهضت ملی مسکن در جنوب غرب شیراز تامین شد و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: محمود رضا طالبان روز سه شنبه با بیان اینکه واحدهای مسکونی این پروژه در زمینی به مساحت ۱۲۵ هکتار و به شکل آپارتمانی و با یک طراحی منحصر به فرد همراه با تمام خدمات مورد نیاز احداث خواهد شد اضافه کرد: تاکنون در شهر شیراز و صدرا جمعا ۱۷۱ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۶ هزار نفر واجد شرایط دریافت واحد مسکونی شناخته شده اند.

او اظهار داشت: برای ۱۸ هزار متقاضی نیز تاکنون در شهر صدرا زمین تامین و تخصیص یافته و عملیات اجرایی پروژه ها نیز آغاز شده است.
مدیر کل راه و شهرسازی فارس بیان کرد: سایر متقاضیان در شهر شیراز نیز در مرحله تامین زمین قرار دارند که در این کلانشهر در بحث تامین زمین با مشکلاتی مواجه هستیم.

طالبان افزود: آن دسته از متقاضیانی که پیامک واریز وجه دریافت کرده‌اند از زمان افتتاح حساب یک ماه مهلت دارند تا مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال اولیه خود را واریز کنند و در غیر این صورت ضمن رد درخواست آنها، افراد ذخیره جایگزین آنها خواهند شد.

نوید افتتاح پروژه بزرگراه دشت ارژن – تنگ ابولحیات
مدیرکل راه و شهرسازی فارس همچنین با اشاره به مراحل پایانی پروژه بزرگراه دشت ارژن - ابوالحیات به عنوان یکی از مسیرهای مهم در محور شیراز- بوشهر و شیراز-خوزستان گفت: این پروژه که عملیات اجرایی آن از سال ۹۱ آغاز شده به زودی زیر بار ترافیک می رود.

طالبان افزود: این پروژه در شمار پروژه‌های ملی محسوب می‌شود و اعتبار حدود سه هزار میلیارد تومانی آن آن از محل منابع ملی تامین شده است.
او اظهار داشت: محور قدیم دشت ارژن به ابوالحیات نیز ٨٥ درصد ایمن سازی شده که با بهره‌برداری از پروژه بزرگراه، ترافیک مسیر قدیم به این محور انتقال داده خواهد شد تا تا ایمن سازی مسیر قدیم نیز به اتمام برسد.

وی، با اشاره به در دست احداث بودن حدود ۳۵ پروژه بزرگراهی و آزادراهی در فارس گفت: از سال ٩٥ تا پایان سال ١٤٠٠، به طور متوسط هر سال حدود ١٠٥ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در استان به بهره برداری رسیده که می کوشیم تا پایان امسال حدود ۲۰۵ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی را به بهره برداری برسانیم.

برچسب ها :
 
از   1   رای
5

عکس های خبر

نظرات