پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، مهندس ایزدی ضمن حضور در اداره مخابرات خرامه از این اداره بازدید و در جلسه کاری با همکاران نیز شرکت کرد.
وی ضمن تقدیر از حضور به موقع کارکنان در محل کار اظهار داشت: وقت شناسی و حضور به موقع در محل کار نشان دهنده تعلق سازمانی شما همکاران گرامی است و این امر موجب رضایت خاطر مردم شریف شهرستان و ارباب رجوع های محترم و دلگرمی می شود.
مدیر مخابرات منطقه فارس با تاکید بر اهمیت احترام به ارباب رجوع بیان نمود: جلب رضایت مراجعین و اخلاق خوب در محیط کار از مهمترین وظایف می باشد و منجر به رضایت خداوند می گردد.
وی افزود: انجام دستور العمل ها و رسیدن به شاخص های تعیین شده از سوی شرکت مخابرات ایران، کاهش لاوصولی و ارائه خدمات تلفن ثابت ، اینترنت پر سرعت شرکت مخابرات ایران در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب از جمله اولویت های اصلی مخابرات منطقه فارس می باشد.
برچسب ها :