مشکلات حقوقی ۲واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز بررسی شد

رئیس کل دادگستری استان فارس با حضور در ۲واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز ضمن بازدید از روند تولید این واحدها مشکلات حقوقی و قضایی و زمینه های توسعه و افزایش اشتغال آنان را بررسی کرد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: حجت الاسلام سید کاظم موسوی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از کارخانه شایان دیزل و قصر پارسیان با بیان اینکه حمایت از واحد هاتی تولیدی یکی از اولویت اصلی در دوران تحول قضایی است گفت: دادگستری استان فارس با ایجاد تعامل با مجموعه اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بر طرف کردن موانع تولید و توسعه صنعتی و اقتصادی را در دستور کار دارد.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه استان فارس به لحاظ کاهش یافتن منابع آب نیازمند توسعه صنعتی است گفت: در مسیر تحقق این امر نیازمند هم افزایی و هماهنگی بین نمایندگان قوا در استان هستیم.

نماینده قوه قضائیه در استان فارس با اعلام اینکه همه توان خود را در مجموعه قضایی استان معطوف تحقق شعار سال و رفع دغدغه های حقوقی سرمایه گذاران و تولید کنندگان کرده ایم اظهار امیدواری کرد: این دو واحد تولیدی با رفع موانع بتوانند ضمن توسعه تولیدات خود جذب نیروی کار حداکثری را در اولویت خود قرار دهند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه دادگستری در جهت تحقق شعار سال و رفع موانع تولید و اشتغال آفرینی خود را مکلف به همکاری همه جانبه می داند گفت: در بسیاری از موارد ما در مجموعه قضایی سیاست فعال را در پیش گرفته ایم و پیش از بروز هر گونه مشکل که منجر به توقف روند تولید یا کاهش بازدهی اقتصادی شود موضوع را از طریق معاونت ویژه اقتصادی تا حصول نتیجه مثبت دنبال می کنیم.
وی از دیدار مسئولان قضایی استان از ۳۵۰ واحد تولیدی در ۶ ماهه امسال خبر داد و تصریح کرد: نقش آفرینی نمایندگان مجموعه قضایی استان در کارگروه پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی قابل تأمل است و همین روند زمینه امیدواری تولید کنندگان ، کار آفرینان و نیروی کار استان را فراهم ساخته است.

در این بازدید رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه موضوع مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یکی از عوامل آسیب زا در روند تولید مورد توجه دادگستری است بر همکاری ادارات ، نهاد ها و سازمان ها و تدوین سازوکارهای اجرایی جهت خریداری محصولات تولیدی در استان و همچنین تأمین مواد اولیه واحد های تولیدی توسط پتروشیمی های مستقر در استان تأکید کرد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات