پیام تبریک مدیر عامل شرکت مخابرات به فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران

مهندس سلطانی در پیامی فرا رسیدن هفته فراجا را به سردار اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و کارکنان این مجموعه تبریک گفت.

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی همزمان با فرا رسیدن هفته انتظامی جمهوری اسلامی ایران، در پیامی به سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و مجموعه فراجا تبریک گفت .

در این پیام امده است :
فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به جنابعالی و دلاورمردان سبز پوش و سرافراز ناجا صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم . هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است که ضمن ادای احترام به روح پاک و مطهر شهدای گرانقدر و ایثارگران و حافظان امنیت و اقتدار کشور ، از خداوند بزرگ توفیقات هرچه بیشتر برای جنابعالی و رزمندگان عزیز و پر افتخار نیروی انتظامی را آرزو نمایم.
رجاء واثق دارم که طلایه داران عرصه نظم و امنیت د ر سایه عنایات حضرت ولیعصر ( عج) و منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) در تداوم خدمت رسانی و برقراری آرامش و آسایش ملت بزرگ ایران و صیانت از عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر قوای مسلح موفق و موید باشند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات