پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، مهندس ایزدی ضمن اعلام خبر فوق افزود: با توجه به اهمیت حفظ محرمانگی اطلاعات مشتریان و همچنین در راستای محقق شدن اهداف تجاری شرکت مخابرات ایران در زمینه ساماندهی درگاه های پشتیبانی مشتریان تجاری و خانگی سرشماره 2020 جهت پاسخگویی و خدمات پس از فروش به مشتریان باند پهن ADSL,VDSL) و FTTH)تعیین شده است.
وی افزود: مشتریان تجاری نیز می توانند جهت دریافت خدمات پس از فروش با سرشماره 2010 تماس حاصل نمایند.
عکس های خبر
پر بازدیدترین مطالب
برنامه بانک برای راهاندازی خدمات ارزی، ارائه مشاورههای سرمایهگذاری و ایجاد زنجیره ارزش
سنت قرضالحسنه زمینهساز برکت و رونق اقتصادی است
ده هکتار به فضای سبز منطقه اضافه می شود
سهم ۸.۵ درصدی بزرگترین بانک قرضالحسنه ایران از تراکنشهای شبکه پرداخت
فرصت طلایی؛ وام قرضالحسنه تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان
نورا؛ وام قرضالحسنه صفر درصد
۶۳درصد تسهیلات بانک قرضالحسنه مهر ایران غیرحضوری پرداخت شد
حساب وکالتی بانک قرضالحسنه مهر ایران برای ثبتنام خودروهای وارداتی
بررسی کارنامه اصلیترین نهاد متولی قرضالحسنه