دایری نزدیک به 11 هزار تلفن ثابت در سطح استان فارس از ابتدای سال جاری

مدیر مخابرات منطقه فارس: با توجه به عدم تغییر تعرفه های تلفن ثابت پس از 13 سال و همچنین گرانی هزینه های توسعه و نگهداری خطوط دایری تلفن ثابت همچنان در اولویت مخابرات منطقه فارس قرار دارد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، مهندس ایزدی، مدیر منطقه اظهار داشت: دایری بیش از 5 هزار تلفن ثابت در شیراز و نزدیک به 6 هزار تلفن ثابت در سطح شهرستان های فارس یکی از دستاوردهای مهم مخابرات منطقه فارس در سطح استان می باشد .

وی افزود: در حال حاضر با توجه به شرایط موجود و عدم تغییر تعرفه ها پس از 13 سال امکان تامین ملزومات مصرفی، توسعه تلفن ثابت در مکان های جدید، نوسازی و پشتیبانی مطلوب شبکه تلفن ثابت با شرایط سخت و دشواری مواجه است.

مدیر مخابرات منطقه فارس بیان کرد: با توجه به رشد تکنولوژی و افزایش سطح انتظارات مردم شریف استان فارس از حوزه ارتباطات، در حوزه تلفن ثابت از به روزترین تکنولوژی این حوزه یعنی FTTH برای برقراری ارتباط تلفن ثابت استفاده می شود، در این تکنولوژی صدا و دیتا بر روی فیبر نوری به دست مشترکان می رسد.

وی افزود: با محقق شدن تعدیل تعرفه ای بسیاری از موانع موجود درراه توسعه، نوسازی و پشتیبانی مرتفع و امکانات بیشتری به دست مشترکین گرامی می رسد.

مهندس ایزدی تعداد تلفن های مشغول بکار سطح استان فارس را بیش از 1میلیون و 592 هزار اعلام کرد افزود: با تحقق سیاست های دولت سیزدهم در زمینه توسعه فناوری و ارتباطی کشور امیدوار به انجام کارهای بزرگ در سطح استان فارس هستیم

مهندس ایزدی در خصوص نحوه ثبت نام تلفن ثابت در استان بیان کرد: هم استانی های گرامی که درخواست ثبت نام تلفن ثابت دارند می توانند با مراجعه به نزدیک ترین دفتر پیشخوان دولت در سطح شهر نسبت به ثبت نام تلفن ثابت افدام نمایند.

وی افزود: راه دیگر ثبت نام تلفن ثابت مراجعه سایت مخابرات منطقه فارس به آدرس fars.tci.ir و انتخاب گزینه "فروش تلفن ثابت" ثابت می باشد.

مدیر مخابرات منطقه فارس با تاکید بر اهمیت سرعت در وصل تلفن ثابت در مناطقی از سطح شهر که امکانات وجود دارد اظهار داشت: تمام تلاش همکاران ما در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان می باشد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات