سید حمید حسینی سرپرست مدیریت منابع انسانی و امور اداری مخابرات منطقه فارس شد

طی صدور حکمی از سوی مهندس ایزدی، مدیر مخابرات منطقه فارس، سید حمید حسینی به سمت سرپرست مدیریت منابع انسانی و امور اداری منصوب گردید. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، مراسم معارفه سرپرست جدید مدیریت اداری و منابع انسانی و قدردانی از مدیر سابق با حضور معاونین، مدیران و روسای مربوطه در روز یک شنبه 20 شهریورماه در سالن ویدئو کنفرانس برگزار گردید.

مهندس ایزدی ضمن تاکید بر اهمیت و پیچیده بودن امور در حوزه مدیریت اداری و منابع انسانی، بیان نمود: در این حوزه شخص مدیر از یک سو با کارکنان و از سوی دیگر با قوانین و مقررات پیچیده شرکت مخابرات ایران در ارتباط می باشد.

وی افزود: اولین مشتریان مدیریت منابع انسانی همکاران ما هستند که نیاز است با اشراف کامل به قانون، تبحر، انعطاف و روی خوش به ایشان برخورد شود چرا که زمانی که ما در تکریم همکاران موفق باشیم در مرحله تکریم ارباب رجوع موفق خواهیم بود.

مهندس ایزدی با اشاره به عملکرد خوب مدیر قبلی اظهار داشت: آقای ستوده در همه سمت هایی که تا کنون به عهده دار آن بوده با تسلط بر قوانین و انعطاف خاصی که نسبت به پرسنل داشته، موفق عمل نموده است

در ادامه مدیر مخابرات منطقه فارس سید حمید حسینی که پیش از این عهده دار سمت رئیس اداره روابط عمومی بود را به سمت سرپرست مدیریت اداری و منابع انسانی مخابرات منطقه معرفی نمود

مهندس ایزدی با اشاره به فعالیت ها و موفقیت های سید حمید حسینی در اداره روابط عمومی ، اظهار داشت: انتظار می رود آقای حسینی با همان جدیدت و پشتکار در سمت جدید نیز به کار خود ادامه دهد و همکاران حوزه منابع انسانی نیزتمام تلاش خود را در همکاری با ایشان بکار گیرند.

در پایان مدیر مخابرات منطقه فارس ضمن تاکید بر ضرورت محقق شدن اهداف عالیه مخابرات منطقه فارس، بیان نمود: هدف مشترک همه ما چیزی جز موفقیت و اعتلای مخابرات منطقه فارس نیست.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات