افزایش چشمگیر مشتریان VDSL مخابرات منطقه فارس

گسترش روزافزون سرویس های مبتنی بر فناوری اطلاعات، استفاده از بسترهای ارتباطی با سرعت و کیفیت بالا، جهت دسترسی به اینترنت و سامانه های مورد نظر را با استقبال عمومی مواجه ساخته است. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، مدیریت دیتا منطقه در این خصوص اظهار داشت: سرویس VDSL، با نام تجاری سرینو توسط شرکت مخابرات ایران با فناوری نوینی از خانوده xDSL ارائه می شود. این سرویس امکان دستیابی کاربران اینترنت خانگی به سرعت دانلود از20 - 70 (Mbps) وسرعت آپلود 5 - 40 (Mbps) را براساس وضعیت و کیفیت خط ارتباطی، کیفیت سیم کشی داخلی ساختمان و فاصله محل قرار گرفتن مودم مشترک تا تجهیزات منصوبه در مراکز یا کافوهای مخابراتی فراهم می نماید.

افزایش سرعت آپلود بین 5 تا 15 برابر و سرعت بالای دانلود اطلاعات، رضایتمندی گروه خاصی از کاربران، همچون کاربران شبکه های اجتماعی یا سامانه های تولید محتوی و ذخیره سازی اطلاعات در هنگام آپلود، کاربران بازی های آنلاین بوسطه Time Ping مطلوب پیام های تبادل شده و کاربران سامانه های نمایش آنلاین فیلم و سریال را موجب شده است.

با توجه به استقبال گسترده از سرویس VDSL، کارگروهی با حضور کارشناسان در سطح استان جهت بررسی نقاط پیشنهادی، برنامه ریزی توسعه، رفع موانع و مشکلات هر 2 هفته یکبار تشکیل می گردد که با همت تلاش های کارگروه مذکور اغلب شهرستان های استان به این فنآوری مجهز گردیده است.

متقاضیان می توانند با تماس به سامانه ۲۰۲۰ داخلی ۱و یا مراجعه به صفحه درخواست امکان سنجی سرویس VDSL در سایت شرکت مخابرات به آدرس

https://www.tci.ir/page-vdsl/fa/0/AdvEForm/Itm459-22

نسبت به ثبت درخواست سرویس VDSL اقدام نمایند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات